پیروانی: باید افتخار کنند مالک پرسپولیس شوند

باید افتخار کنند مالک پرسپولیس شوند » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ افشین پیروانی بعد از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس روبه رو نفت و گاز گچساران اظهار داشت: به تیم نفت تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی بازی کرد. پرسپولیس در تهران و شهرستان محکوم به برد است و بازی خوبی اراعه کردیم. منتظریم ببینیم بازی بعدی روبه رو چه تیمی خواهد می بود.

به نقل از تسنیم وی در رابطه مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) شب قبل (یکشنبه) به اردوی تیم آمد و قرار بر این شد باشگاه قبل از دربی تهران (۲۳ اسفند) یا آخر سال پرداختی داشته باشد. باشگاه پرسپولیس واقعاً مشکل مالی دارد و این مشکل از وقتی که بچه بودم، وجود داشت. این چنین مشکلی در آینده وجود خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود.

ادامه مطلب
حاضرم یحیی را به پرسپولیس برگردانم/برانکو انقدر مار خورده که افعی شده؛ با پول ایران نصف کرواسی را خرید!

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به پچ پچ‌ها حوالی واگذاری این باشگاه او گفت: تیم پُرطرفداری که میلیون‌ها نفر با برد آن شاد خواهد شد، حیف است دغدغه مالی داشته باشد. بودجه برخی تیم‌ها از ابتدای فصل اشکار است و اندوخته‌ای چندین برابر آخر فصل دارند. مالکیت باشگاه پرسپولیس برای هر فردی علتافتخار است. پرسپولیس قدمت، سابقه، تاریخ، تمدن، افتخار و میلیون‌ها هوادار دارد و باشگاهی بزرگ است. هر فردی می‌آید، باید با تفکر بیاید و ان‌شاءالله به تیم پشتیبانی کند.

پیروانی درمورد حالت سلامتی غلام پیروانی، برادرش تصریح کرد: او برادر گرامی ماست. شاغلام جراحی سختی داشت و خدا را شکر شرایط زیاد خوبی دارد. از افرادی که حالت او را پیگیری کردند، سپاس و برای همه بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خبر خوش از اردوی پرسپولیس درباره ستاره مصدوم » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments