پاسخ مبهم امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت نوراللهی » اصفهان امروز آنلاین

جواب مبهم امیر قلعه‌نویی درمورد حالت نوراللهی » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ احمد نوراللهی در شش بازی تازه تیم الوحده امارات موفق به ثبت گل یا پاس گل شده تا دوران اوج خود را سپس از کنار گذاشتن از فهرست تیم ملی در جام ملتهای آسیا توانایی کند.

خط خوردن نوراللهی در اردوی آبان ماه و وقتی رقم خورد که او از لیست بازی با هنگ کنگ کنار گذاشته شد و با خشم اردوی تیم ملی را ترک کرد و همین نوشته کافی می بود تا این بازیکن از تیم ملی خط بخورد و حتی در جام ملتها نیز شانس همراهی ایران را از دست بدهد.

با این وجود نوراللهی که در سه بازی تازه دروازه الجزیره، البطائح و الشارجه را باز کرده، گزینه برگشت به تیم ملی محسوب می‌شود و اکنون درخشش او عکس العمل سرمربی تیم ملی را نیز به جستوجو داشته است.

ادامه مطلب
عکس‌| خبر خوش مجری پرسپولیسی درمورد برانکو » اصفهانیا

امیر قلعه نویی در آخرین گفتگوی خود در موورد درخشش احمد نوراللهی و گمان برگشت او، اظهار داشت: ببینید آقای نوراللهی از نظر فنی مشکلی نداشت و در همه اردوهای ما می بود و در زیاد اردوها بازی کرد اما یک رفتاری داشت که فعلا مشکل دارد.

وی در جواب به این سوال که آیا به این اردو دعوت خواهد شد، ابتدا خندید و سپس در جمله مختصر او گفت: توکل بر خدا!

۲۵۸ ۲۵۸

ادامه مطلب
دومین برد آسیایی نساجی در بازی تشریفاتی » اصفهانیا



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments