عکس| ماجرای احضار نکونام به کمیته انضباطی استقلال چه بود؟

عکس| ماجرای احضار نکونام به کمیته انضباطی استقلال چه می بود؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی که باشگاه استقلال یک روز بعد از بازی این تیم روبه رو صنعنت نفت آبادان و سخن بگویید‌های اهانت آمیز جواد نکونام با ارسال نامه محرمانه‌ای به سرمربی استقلال او را بی سرو صدا به کمیته انضباطی دعوت کرده می بود. این نامه محرمانه امشب و بعد از قبل چند هفته یک دفعه با حذف تاریخ در فضای مجازی انتشار شده است. به نظر می‌رسد این نامه را نزدیکان جواد نکونام در فضای مجازی انتشار کرده‌اند تا در مصاحبه امشب جواد نکونام در فرودگاه مهرآباد مورد سوال قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا یکی از نزدیکان باشگاه اسقلال او گفت: انتشار کردن این نامه یک کار غیر اخلاقی و شیطنت‌آمیز است. رویه باشگاه این بوده که اگر در سخن‌های بازیکنان و یا کادر فنی ابهامی باشد آنها را در خفا و محرمانه فرا بخواند و از بین بردن ابهام کند باشگاه مدام در رسانه ها از کادر فنی حمایتمی‌کند چرا که معتقد است مشکلات باید در خارج از فضای رسانه‌ای و داخل خانواده نقل و رفع شود اما متاسفانه می‌بینیم عده ای اکنون که استقلال در جام حذفی ناکامی خورده نامه احضار محرمانه سرمربی که متعلق بوده فردای بازی با نفت آبادان است را با تاخیر چند هفته‌ای انتشار می‌کنند تا به گمان زیاد این ناکامی را گردن احضار سرمربی بیندازند یا عمل باشگاه که با انتشار کردن بیانیه از تیم حمایتکرده را زیر سوال ببرند اما اتفاقا همین که حمایتباشگاه از سرمبی علنی و احضار او به کمیته انضباطی باشگاه محرمانه و غیر علنی است حرفه‌ای‌گری باشگاه استقلال را مشخص می کند ما همیشه از غوغا پرهیز کرده‌ایم.

ادامه مطلب
ناکامی باورنکردنی کشتی‌گیر ایران؛ برنز هم از دست رفت! » اصفهانیا

شاگردان نکونام سپس از این نامه به مصاف سپاهان رفتند و موفق شدند این تیم را ناکامی دهند و اکنون ناکامی استقلال روبه رو مس رفسنجان که امروز در جام حذفی رقم خورد را نمی توان به این نامه ربط داد.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments