منوچهر والی‌زاده در بیمارستان بستری شد

منوچهر والی‌زاده در بیمارستان بستری شد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ سیما در او گفت و گویی با ایسنا، ضمن تشریح حالت این دوبلور پیشکسوت فرمود: با هماهنگی رئیس مرکز بهداشت صداوسیما گروهی به منزل آقای والی‌زاده اعزام شدند و بعد از بازدید و معاینه ایشان را به بیمارستان منتقل کردند که تحت مراقبت قرار بگیرند. ایشان سابقه بیماری نداشتند و اکنون شرایط و حالت عمومی جسمی شان خوب است اما به علت مشکلات تنفسی باید تحت مراقبت باشند.

به حرف های مدیر واحد دوبلاژ سیما، منوچهر والی زاده که در طول این زمان برای آثار نورزی با واحد دوبلاژ همکاری داشته، هفته پیش نیز برای دوبله یکی از فیلم های نوروزی قرار می بود به واحد دوبلاژ برود اما به علت مشکل تنفسی این اتفاق نیفتاد.

ادامه مطلب
برنده جایزه «آسترید لیندگرن» معارفه شد » اصفهانیا

شکیبا اصرار کرد که منوچهر والی زاده یک الی دوروز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

والی زاده اخیرا در مراسم تشیع و خاکسپاری زنده یاد پرویز ربیعی حاضر شده می بود و در او گفت و گویی با ایسنا حرف های می بود: تقریباً همه همکاران قدیمی‌مان در مراسم استاد ربیعی وجود داشتند و ایشان را بدرقه کردند. با وجود هوای سرد من خودم واقعاً شرایط مناسبی نداشتم اما نمی‌توانستم هم نروم. ما سال‌ها در کنار هم بودیم، در کنار هم خندیدیم، بی پول بودیم، با پول بودیم. هرچه که بودیم با هم بودیم و استاد ربیعی از دوستان قدیمی‌ام می بود روحشان شاد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مسیر گسترش یافتگی در ایران بر پایه نظریه فوکویاما       » اصفهانیا

منوچهر والی‌زاده در بخشی از سخن بگویید هایش حرف های می بود: هنگامی با این سن و سالمان محبت‌های شما را می‌بینیم عمرمان دوچندان می‌شود که تا این مدت ما را از یاد نبرده‌اید و همیشه به یاد ما هستید. به کار ما احترام می‌گذارید و برایتان مهم است. کارهای ما را گزارش می‌کنید و احوال پرسمان هستید و ما به همین محبت‌ها دلگرمیم.

۲۴۵۲۴۵



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments