ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبوده است!


سپهر ستاری: استقلال که بعد از برتری مورد قیمت روبه رو سپاهان امیدوار می بود در جام حذفی هم مس رفسنجان را ناکامی دهد، در تقابل با شاگردان محرم نویدکیا به دردسر افتاد و موفق نشد به مرحله بعدی راه اشکار کند. ناکامی روبه رو مس و حذف از جام حذفی اتفاقی می بود که بازیکنان و هواداران استقلال اصلا انتظارش را نداشتند و این نوشته علتشد بعد از باخت، شرایط این تیم مقداری بحرانی شود و آبی‌ها تا حدی داخل حاشیه شوند. موضوعی که در اغاز دربی اتفاق چندان خوبی برای استقلال محسوب نمی‌شود.

خبری از تیم منسجم هفته قبل نبوده است

استقلال در شرایطی راهی رفسنجان شد که هفته قبل در یک بازی حساس و تعیین‌کننده موفق شده می بود سپاهان را ناکامی دهد و جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کند. شاگردان نکونام در بازی با سپاهان نمایش زیاد خوبی داشتند و در طول ۹۰ با انسجام و تمرکز بالایی بازی کردند که علتشد موقعیت بسیاری به شاگردان ژوزه مورایس ندهند. تیم آماده استقلال اما به فاصله کمتر از یک هفته بعد از بازی با سپاهان، در نبرد با مس رفسنجان کاملا متفاوت ظاهر شد و اصلا نشانی از تیم هفته قبل نداشت. استقلال در جریان بازی با مس گرچه یک پنالتی و چند زمان خوب گلزنی را از دست داد ولی در کل بازی پرانتقادی انجام داد که نتیجه‌اش حذف زودهنگام از جام حذفی می بود.

ادامه مطلب
پیش بینی جایگاه ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ » اصفهانیا

یکی از نکات تلخ این مسابقه برای استقلالی‌ها نمایش درخشان و گلزنی چشم به راه محمد می بود. هافبک عراقی مس رفسنجان که ابتدای فصل در بین اختلافات سرمربی و مدیریت استقلال به طور قرضی از جمع آبی‌پوشان جدا شد و دوشنبه نقش مهمی در حذف این تیم از جام حذفی ایفا کرد. درخشش چشم به راه محمد علتشد استقلالی‌ها مجدد یاد بازیکنانی بیفتند که در فصل نقل‌وانتقالات از این تیم دور شدند و حضورشان در روزهای حساس فصل می‌توانست پشتیبانی بسیاری کند. روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی گل‌گهر که امسال یکی از بهترین بازیکنان لیگ بوده هم دیگر بازیکنی است که امسال در اغاز وجود در استقلال قرار داشت ولی هیچکس نفهمید که چطور و در شرایطی که خودش هم تمایل بسیاری به پوشیدن پیراهن این تیم نشان داده می بود، در نهایت به گل‌گهر سیرجان رفت.

ادامه مطلب
جنجال مجدد بنزما در الاتحاد؛ ستاره فرانسوی عربستان را ترک کرد!
آخرین مطالب

از بیانیه حمایتی تا احضار به کمیته انضباطی!

یکی از اتفاقات عجیبی که بعد از باخت استقلال رقم خورد، انتشار کردن یک بیانیه در حمایتاز اعضای کادر فنی می بود. بیانیه مدیریت باشگاه استقلال از این نظر شگفت می بود که این تیم همین اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و روی کاغذ شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. آبی‌پوشان امسال تنها ۲ ناکامی در همه رقابت‌ها داشتند که یکی روبه رو سپاهان و فرد دیگر در بازی روبه رو مس رفسنجان می بود و آن‌ها در این بازی بعد از نزدیک به ۷ ماه تن به ناکامی دادند. نوع نگارش این بیانیه طوری می بود که انگار نکونام به علت نایج ضعیف زیر سختی انتقادات است و مدیریت از او روبه رو این نوشته حمایتکرده ولی حقیقت طور فرد دیگر است و سرمربی استقلال با دقت به نتایج تیمش تا امروز حالت مناسبی بین هواداران دارد.

ادامه مطلب
دغدغه هواداران سپاهان را فهمیدن می‌کنم

طبق معمول این مدل بیانیه‌ها در حمایتاز کادر فنی بعد از چند ناکامی و وقتی که انتقادات اوج گرفته انتشار می‌شود ولی باشگاه استقلال این بار حرکتی تازه و در نوع خود شگفت انجام داد و برای اولین باخت تیم بعد از زمان‌ها ناکامی‌ناپذیری بیانیه حمایتی صادر کرد. این باشگاه بعد از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء هم بیانیه‌ای صادر کرد و به اخبار برگشت این سرمربی عکس العمل نشان داد. بیانیه قبلی هم در شرایطی صادر شد که نکونام با دقت به نتایجی که گرفته جایگاه محکمی روی نیمکت استقلال دارد و هیچ تیمی بعد از بدون باشگاه شدن مربی اسبق خود بیانیه تکذیب صادر نمی‌کند!

نوشته فرد دیگر که بعد از باخت استقلال آشکار شد و عکس العمل‌های بسیاری را به جستوجو داشت، احضاریه کمیته انضباطی این باشگاه برای جواد نکونام می بود. این نامه دوشنبه شب در رسانه‌ها انتشار شد تا اشکار شود سرمربی استقلال به علت مصاحبه انتقادی بعد از بازی با نفت آبادان، به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده است.

ادامه مطلب
مورچه اتمی سپاهان به نکونام جواب مثبت می دهد؟

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سکوت موقت خطیر و نکونام تا دربی

جواد نکونام در چند هفته تازه ترجیح داده دیگر مصاحبه‌ای انجام ندهد و در روبه رو اتفاقات گوناگون تیمش سکوت کرده است. او حتی در نشست‌های خبری هم شرکت نکرده و فعلا تمرکزش را روی شرایط تیمش گذاشته تا در زمان مناسب سکوت خود را بشکند. بعد از دیدار با مس رفسنجان و انتشار کردن بیانیه و نامه کمیته انضباطی باشگاه اما علتشد شایعاتی در خصوص مصاحبه سرمربی استقلال بعد از برگشت به تهران به گوش برسد ولی گویا او از این عمل هم منصرف شد و تصمیم گرفت در اغاز دربی صحبتی نکند.

در فرد روبه رو علی خطیر هم بعد از این که در برنامه فوتبال برتر شرکت نکرد، تصمیم گرفته صحبتی در خصوص اتفاقات تازه انجام ندهد و سیاست سرمربی تیمش را پیش گرفته است. تصمیم خطیر و نکونام در شرایطی که تنها یک هفته تا دربی پایتخت باقی مانده می‌تواند به اسایش استقلال پشتیبانی کند و جلوی دامن زدن به حواشی را بگیرد. پیروزی یا حتی تساوی در دربی هفته آینده برای استقلال اتفاق خوبی است و می‌تواند به ادامه این سکوت پشتیبانی کند اما باخت در این بازی آتش اختلاف بین دو طرف را شعله‌ور خواهد کرد و امکان پذیر استقلال را داخل یک بحران بزرگ کند.

ادامه مطلب
رونالدو در عربستان؛ بازنشسته‌ها سهم ایران » اصفهانیا

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments