1998563

عربستان بهترین جام‌جهانی تاریخ را برگزار می‌کند! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ فیفا برای اولین بار در تاریخ، میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ را به پادشاهی عربستان سعودی محول کرده است. اتفاقی بزرگ و بی سابقه در منطقه خاورمیانه که عکس العمل‌های متغیری را به همراه داشته است.

در گزارش افتاب وطن آمده است: تعداد بسیاری اعتقاد دارند این سرزمین به علت قوانین ضد حقوق بشر نباید با گرفتن این میزبانی‌ها تایید شود و دیگرانی به علت تنوع زیاد تر در کشورهای میزبان و اندوخته این سرزمین برای فوتبال این قضیه را گامی رو به جلو می‌دانند.

محرز از حامیان این رخداد است و در خصوص این نوشته در اظهاراتی که در توییتر رسمی لیگ عربستان انتشار شد او گفت: “معتقدم جام جهانی ۲۰۳۴ عربستان بهترین جام تاریخ خواهد می بود.
ما از همه اتفاقات بزرگی که در این سرزمین بزرگ رخ خواهد داد خوشحال می‌شویم و شک نداریم دوره ۲۰۳۴ به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد، چون عربستان سعودی اکنون بهترین قابلیت‌ها و امکانات را دارد.

ادامه مطلب
تب همستر، اصفهانی‌ها را نگرفت

این اتفاق بعد از سال‌ها انتظار رخ می‌دهد و در آن زمان ما حرفه خود را به آخر رسانده‌ایم و از هر کجای دنیا این اتفاقات بزرگ را تماشا می کنیم. من افتخار می‌کنم که بخشی از این پروژه جاه طلبانه و فوق العاده هستم. هنگامی برای اولین بار به اینجا آمدم، هدفم پشتیبانی به رشد لیگ داخلی این سرزمین می بود. ” محرز در ابتدای فصل جاری با مبلغ ۳۵ میلیون یورو از منچسترسیتی به الاهلی جده پیوست.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نامه تند بازیکنان پرسپولیس بعد از حواشی تازه » اصفهانیا

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments