برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه معرفی شدند/از عکاس معماری تا نقاش دیجیتال 

برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه معارفه شدند/از عکاس معماری تا نقاش دیجیتال 


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره مدرسه، اولین روز از اختتامیه جشنواره‌های هنری مدرسه عصر چهارشنبه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در قسمت‌ عکس و گرافیک جشنواره که شامل؛ پوستر، لوگو، نقاشی دیجیتال، عکاسی داستانی، عکاسی طبیعت، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی معماری می بود، برگزیدگان خود را شناخت. قرار است روز شنبه هفته آینده برگزیدگان جشنواره در قسمت فیلم دانش آموزی معارفه شوند.
در هر قسمت برگزیدگان متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان جداگانه مورد تقدیر قرار گرفتند و نفر اول تندیس نفر برگزیده و نفر دوم لوح تقدیر را دریافت نمود.
امیر حسین اخوین دبیر جشنواره مدرسه او گفت؛ از امروز ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده جشنواره، مهمان حوزه هنری کودک و نوجوان شدند و در طول سه روز به ایده تاثییر بعدی خود می‌رسند.

ادامه مطلب
لیست بیمارستان ها و درمانگاه های اصفهان با آدرس و شماره تلفن

او گفت؛ در اختتامیه جشنواره مدرسه، ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بین آثار و ایده‌های دانش‌آموزان تقسیم می‌شود، این نوشته مسیری برای اغاز کار این دانش‌آموزان و شناسایی توانایی های آنان است، که از صبح چهارشنبه نیز کارگاه‌های متغیری در مرکز حوزه هنری برای دانش آموزان برگزار شده است.
اخوین گفتن داشت؛ نوشته امسال جشنواره غزه می بود و ماموریت جشنواره مدرسه این گذاشته شده می بود که نوشته غزه و کرمان را با شعار هر دانش آموز یک دغدغه و تاثییر رقم بزنند.

برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه معرفی شدند/از عکاس معماری تا نقاش دیجیتال 
برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه معرفی شدند/از عکاس معماری تا نقاش دیجیتال 

دبیر جشنواره دانش‌آموزی مدرسه این جشنواره را یک اتفاقات استعدادیابی دانست و درمورد حمایتاز برگزیدگان جشنواره مدرسه، او گفت: در کل دو حمایتآموزشی و تخصصی سپس از انتخاب شدن دانش‌آموزان صورت می‌گیرد؛ منتخبان جشنواره، عضو باشگاه برگزیدگان مدرسه خواهند شد علاوه بر این نوشته، حمایتاز تاثییر بعدی دانش‌آموزان را خواهیم داشت که از ایده‌های آنان حمایتخواهیم کرد.
وی اظهار داشت؛ بیشتر از ۱۳ هزار و ۶۰۰ تاثییر از سراسر سرزمین و ۱۰۹ تاثییر بین‌المللی از کشورهای خارجی به این جشنواره ارسال شده است. این چنین ۷۹ درصد آثار ارسالی اختصاصی دختران دانش‌آموز بوده است. در این جشنواره ۵۷ تاثییر برگزیده شد.
جشنواره دانش آموزی مدرسه روز شنبه ۱۹ اسفند ماه و با معارفه برگزیدگان قسمت فیلم به کار خود آخر خواهد داد.

ادامه مطلب
چندلر «فرندز» درگذشت/ خودکشی یا قتل؟ » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

۲۲۰۵۷



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments