ترکیب رنگ احتمالی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 فاش شد

ترکیب رنگ احتمالی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ آشکار شد


دستگاه‌های بزرگ بعدی که توسط سامسونگ معارفه خواهند شد، تلفنهای تاشوی نسل تازه آن، یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ خواهند می بود. انتظار می‌رود که ۲۲ تیر ماه سال آینده ناظر معارفه این دو دستگاه باشیم. هفته قبل ناظر رندرهای رسمی این دو گوشی تاشو بودیم و اکنون گزینه‌های رنگی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ آشکار شده است.

«راس یانگ» که طبق معمولً اخبار مربوط به دستگاه‌ها را پیش از معارفه رسمی به اشتراک می‌گذارد، در پست تازه خود به سراغ گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ رفته است. او ادعا کرده که تلفنهای تاشو سامسونگ در رنگ‌های زیر داخل بازار خواهند شد:

  • زد فولد ۶: آبی تیره، صورتی روشن و نقره‌ای
  • زد فلیپ ۶: آبی روشن، سبز روشن، نقره‌ای و زرد
ادامه مطلب
تصاویر جدیدی از ماکت گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ انتشار شد_اصفهانیا
ترکیب رنگ احتمالی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ آشکار شد ۷

یانگ این چنین اشاره کرده که اطلاعات اراعه‌شده توسط او زیاد ابتدایی می باشند و امکان پذیر سامسونگ تلفنهای تاشو خود را در رنگ‌های فرد دیگر معارفه کند، چون تا زمان رونمایی از آن‌ها نزدیک به چهار ماه باقی مانده است. علاوه بر این، امکان پذیر گزینه‌های رنگی انحصاری برای وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز وجود داشته باشد.

در قیاس با نسل قبل، زد فلیپ ۵ در رنگ‌های نعناعی، گرافیت، کرم، اسطوخودوس، خاکستری، آبی، سبز و زرد اراعه شده می بود. گلکسی زد فولد ۵ بزرگ‌تر نیز در رنگ‌های آبی، مشکی، کرم، خاکستری و آبی قابل دسترس است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات این دستگاه را مشخص می کند + ویدیو

از نظر طراحی، مطابق گزارش‌هایی که تا بحال منتشرشده است، گلکسی زد فولد ۶ با تغییرات قابل توجهی داخل بازار می‌شود، در حالی که گلکسی زد فلیپ ۶ تقریباً ظاهر اسبق خود را نگه داری می‌کند.

فولد ۶ طراحی جعبه‌ای خواهد داشت و زیاد تر همانند گلکسی S24 اولترا به‌نظر می‌رسد. قلم S Pen داخلی نخواهد داشت، اما مختصر‌تر و این چنین عریض‌تر خواهد می بود تا نسبت عکس بهتری برای نمایشگرها داشته باشد. فلیپ ۶ نیز ضخیم‌تر خواهد می بود که می‌تواند به افزایش ظرفیت باتری آن اشاره داشته باشد.





منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments