عکس| دستمال کاغذی مسی به حراج گذاشته شد!

عکس| دستمال کاغذی مسی به حراج گذاشته شد! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ یک دستمال‌کاغذی که قرارداد لیونل مسی در ۱۳ سالگی با بارسلونا روی آن نوشته شد، اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته و به‌زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گزارش فرانس ۲۴، این دستمال که انتظار می‌رود تا سقف ۶۳۵۰۰۰ دلار فروخته شود، سکوی پرتاب مسی به سوی درخشش در باشگاه بارسلونا می بود. این دستمال با جوهر آبی نوشته شده و ضمانت باشگاه به امضای قرارداد با مسی را در صورت توافق بر سر مبلغ ذکر می‌کند.

این دستمال پیش از اغاز مزایده در ۱۸ مارس، در نیویورک به نمایش گذاشته شده تا علاقه‌مندان را جذب کند. با دقت به افزایش علاقه به یادگاری‌های ورزشی، انتظار می‌رود این دستمال به قیمتی بالاتر از قیمت تخمینی به فروش برسد.

در ماه دسامبر قبل، مجموعه‌ای از شش پیراهن مسی با شماره ۱۰ در جریان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر ۲۰۲۲، در یک حراجی به قیمت ۷.۸ میلیون دلار فروخته شد که فراتر از برآوردها می بود.

ادامه مطلب
عکس| خطر خفگی نکونام روبه رو نساجی » اصفهانیا
آخرین مطالب

مسی که اکنون برای باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند، در سال ۱۹۸۷ در خانواده‌ای کارگر در روزاریو، نزدیک به ۳۰۰ کیلومتری شمال بوئنوس آیرس متولد شد. او در ۱۳ سالگی توسط بارسلونا کشف شد. با وجود توانایی درخشان مسی، همه در بارسلونا قانع نشده بودند و این مذاکرات به طول انجامید که علتبی‌صبری پدر مسی شد.

این روال تا وقتی که در ۱۴ دسامبر ۲۰۰۰ در یک باشگاه تنیس در بارسلونا، بین مدیر ورزشی آن باشگاه، کارلس رکساچ، جلسه سرنوشت‌سازی برگزار شد، ادامه یافت.

ادامه مطلب
بیوگرافی محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز

رکساچ برای تایید علاقه باشگاه، با خود دستمالی برداشت و با جوهر آبی روی آن نوشت که «تحت مسئولیت خود و بدون دقت به مخالفت احتمالی، با لیونل مسی، به شرط نگه داری توافقات مالی، قرارداد امضا می‌کند.»

این دستمال بعد از نیویورک، در پاریس و لندن نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

۲۵۷ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments