فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال تلویزیون شد

فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال تلویزیون شد


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، محسن برمهانی درمورد آخرین حالت ساخت پروژه «موسی (ع)»، او گفت: این سریال در مرحله پیش تشکیل است و بنا دارد با تکنولوژی روز دنیا همان وی اف ایکس استودیو ساخته شود؛ یقیناً امکان پذیر ناچار شویم جاهایی دکور بسازیم. اکنون فیلمبرداری انجام می‌شود اما فیلمبرداری در پیش تشکیل. در سریال موسی روزانه ۲۰۰ نفر کار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، برمهانی این چنین خبرداد، فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد می بود. به حرف های برمهانی «ایران دوست‌داشتنی» و «شب عیدی» از اختصاصی‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های یک و سه می باشند.

برنامه «ماه من» را نجم‌الدین شریعتی اجرا می‌کند. مجری تحویل سال شبکه سه سیما هم حامد سلطانی است. در شبکه دو سیما نیز المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی اختصاصی‌برنامه تحویل سال را اجرا می‌کنند.

ادامه مطلب
چرا تام کروز با دخترش قطع ربط کرده است؟ » اصفهانیا

معاون سیما از امیرحسین مدرس، فلورا سام و پدرام کریمی به گفتن دیگر مجریان اختصاصی‌برنامه‌های نوروزی یاد و خبرداد: علاوه بر اختصاصی‌برنامه‌هایی که نام برده شد، مستند «ایران از بالا»، برنامه «کلمه» با اجرای وحید یامین‌پور و برنامه «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی و برنامه «افطار هلال» را از مشهد مقدس خواهیم داشت.

برمهانی درمورد ساخت فصل تازه سریال «پایتخت» نیز او گفت: ما داخل مذاکره شدیم و عناوین موفق را رها نخواهیم کرد. تا وقتی که داخل پیش تشکیل نشود نمی‌توانیم بگوییم در حال انجام است. پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

ادامه مطلب
داستان زیبای یک مسیحی در حرم امام حسین(ع) » اصفهانیا

۲۴۵۲۴۵



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments