1999082

عکس| مسی یه تار مو با رباط صلیبی فاصله داشت! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ لیونل مسی بعد از این که از یک خطای خشن جان سالم به در برد، در تساوی روبه رو نشویل اس‌سی موفق شد تا آخر بازی در ترکیب اینترمیامی وجود داشته باشد.

به گزارش افتاب وطن اینترمیامی به لطف قهرمانی فصل قبل لیگز کاپ در رقابت‌های کونکاکاف چمپیونزکاپ به میدان می‌رفت. آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی داخل این رقابت‌ها شدند و اولین حریف آن‌ها تیمی می بود که برای قهرمانی در لیگز کاپ از پیش رو برداشته بودند.

اینترمیامی در این بازی با دو گل عقب افتاده می بود که گل دقیقه ۵۲ لیونل مسی و ۵+۹۰ لیونل مسی به تساوی رسید و از ناکامی فرار کرد.

مسی یقیناً خوش شانس می بود که موفق شد این بازی را بدون مشکل به آخر رساند و از یک صدمه دیدن سنگین که می‌توانست او را ماه‌ها از میدان ها دور نگه دارد، نجات اشکار کرد.

ادامه مطلب
او مباحثه بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است
آخرین مطالب

مطابق تصاویر انتشار شده از این بازی، در دقیقه ۷۶، لوکاس مک ناتون، دفاع کننده نشویل به نحوه عجیبی برای دریافت توپ به سمت مسی دعوا‌ور می‌شود. این بازیکن بلندقامت بدون دقت به موقعیت توپ با انتهای استوک خود به داخل زانوی مسی ضربه زد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین بلافاصله با درد شدید روی زمین افتاد و فریادش بلند شد اما بعد از برسی تیم پزشکی، اجازه ادامه کار را اشکار کرد و همه ۹۰ دقیقه را بازی کرد.

ادامه مطلب
شوخی قلعه‌نویی با سردار آزمون؛ او را نمی‌شناسم! » اصفهانیا

مسئله دلنشین این که مک ناتون حتی کارت زرد هم دریافت نکرد، که این اتفاق لیونل مسی را خشمگین کرد و به همین علت برای لحظاتی به داور عیب گرفت.

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، در کنفرانس خبری بعد از بازی تایید کرد که مسی مشکلی از بابت صدمه دیدن ندارد و نگرانی طرفداران این ستاره آرژانتینی را رفع کرد: “لئو مسی بازی را به خوبی همه کرد. او قبلا مقداری خسته می بود اما همه چیز خوب است.”

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments