با فشار اتحادیه اروپا حساب توسعه‌دهنده اپیک گیمز دوباره فعال شد

با سختی اتحادیه اروپا حساب گسترش‌دهنده اپیک گیمز مجدد فعال شد


مدتی پیش اپل به علت مسدودسازی حساب اپیک گیمز در iOS مورد بازدید اتحادیه اروپا قرار گرفت و اکنون «تیم سوئینی»، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید حساب گسترش‌دهنده آن‌ها با فشارهای کمیسیون اروپا بازگردانده شده است. به این ترتیب این شرکت می‌تواند فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن خود را در iOS اراعه کند و از آن بعد کاربران اروپایی می‌توانند در آیفون فورتنایت بازی کنند.

بر پایه گزارش ورج، اپیک گیمز اکنون می‌تواند می‌تواند فروشگاه اپلیکیشن خود را در اتحادیه اروپا اراعه کند. اپل مدتی پیش مجوز گسترش این ناشر بازی را لغو کرده می بود، اما اپیک گیمز اکنون می‌گوید که کوپرتینویی‌ها بعد از تحقیقات کمیسیون اروپا تصمیم خود را عوض کرده‌اند. به حرف های اپیک گیمز اپل به کمیسیون اروپا متعهد شده است که حساب گسترش‌دهنده این شرکت را مجدد فعال کند. اپیک گیمز اکنون تصمیم دارد فروشگاه جانشین اپ استور را اراعه کند تا بازی فورتنایت را به iOS در اروپا بازگرداند.

ادامه مطلب
«رابرت دنیرو» اپل را به سانسور سخنرانی‌اش در مراسم جوایز گاتهام 2023 متهم کرد
با سختی اتحادیه اروپا حساب گسترش‌دهنده اپیک گیمز مجدد فعال شد ۷

فورتنایت در اتحادیه اروپا به iOS بازمی‌گردد

اپل این تصمیم را در ایمیلی به سایت ورج قبول کرده است. سخنگوی اپل می‌گوید: «بعد از او مباحثه با اپیک، آن‌ها متعهد به پیروی از قوانین، ازجمله سیاست‌های قانون بازارهای دیجیتال ما می باشند. در نتیجه، اپیک سوئد مجاز به امضای مجدد قرارداد گسترش‌دهنده شده است.»

کمیسیون اروپا ماموریت برگشت دادن مجوز حساب گسترش‌دهنده اپیک را به مسئولیت داشته است. اپل بعد از تماس‌های این کمیسیون از تصمیم خود در رابطه حذف حساب گسترش‌دهنده اپیک عقب‌نشینی کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
فروش آیفون 15 و 15 پرو کمتر از انتظار اپل خواهد بود

درسال ۲۰۲۰ اپل بازی محبوب فورتنایت را از iOS حذف و مدتی پیش نیز حساب گسترش‌دهنده سازنده آن را تعلیق کرد. بعد از این قضایا، قانون‌گذاران اتحادیه اروپا اغاز به بازدید این نوشته کردند که چرا اپل حساب گسترش‌دهنده اپیک را ممنوع کرده است و این چنین این که آیا این حساب با قوانین اروپا مطابقت دارد یا خیر.

اکنون قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اولین قضیه بزرگ خود را با اپل پشت‌سر گذاشت؛ این اختلاف شرکت اپیک سوئد را از رقابت با اپ استور منع می‌کرد. DMA اتحادیه اروپا رسماً از روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) اجرایی شد و به فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث و گزینه‌های پرداخت جانشین در iOS اجازه فعالیت می‌دهد. یقیناً این قابلیت‌ها فقطً در اتحادیه اروپا در دسترس است و به حرف های اپل اگر برای زمان طویل از این محدوده خارج شوید، نمی‌توانید از این امکانات منفعت ببرید.

ادامه مطلب
اپل روی ربات خانگی شخصی کار می‌کند_اصفهانیا



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments