دوری طولانی‌مدت مهدی طارمی از ترکیب پورتو

دوری طویل‌زمان مهدی طارمی از ترکیب پورتو » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی بعد از جام ملت‌های آسیا فقط در یک مسابقه لیگ برتر پرتغال روبه رو آروکا به‌گفتن بازیکن تعویضی به میدان رفت، اما بعد از آن در دیدار برابر استوریل نیمکت نشین می بود و سپس هم با صدمه دیدن روبه رو شد تا فاصله تقریبا طویل زمان از میدان ها بگیرد.

به گزارش افتاب وطن، ستاره ایرانی پورتو پنج روز بعد از وجود در مسابقه تیم ملی روبه رو قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، در لیگ برتر پرتغال وجود تعویضی داشت، اما دیگر در بازی‌ها منفعت گیری نشده و بخاطر صدمه دیدن نتوانسته تیمش را همراهی کند که دیشب هم برابر پورتیموننسی این اتفاق رقم خورد.

مهدی طارمی بعد از نیمکت نشینی روبه رو استوریل در لگی برتر پرتغال و غیبت در سه دیدار پیاپی برابر آرسنال، ژیل ویسنته و سانتا کلارا، قرار می بود در دیدار هفته قبل با بنفیکا به میدان ها برگردد که این اتفاق رخ نداد و سرخیو کونسیسائو خبرداد که در جدال با پورتیموننسی مهاجم ایرانی را در اختیار خواهند داشت ولی بازهم او دور از لیست می بود.

ادامه مطلب
عکس‌| پیاده‌روی رونالدو و دخترش پس از شب درخشان » اصفهان امروز آنلاین

تیم فوتبال پورتو شب قبل موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در دیدار خارج از خانه روبه رو پورتیموننسی می بود تا ۵۵ امتیازی شود و با یک بازی زیاد تر نسبت به بنفیکا رده دومی، به سه امتیازی این تیم برسد و تا این مدت امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و حتی قهرمانی بماند، اما در این بازی هم خبری از مهدی طارمی نبوده است.

طارمی انتظار داشت بعد از ۲۵ روز دوری از میدان ها روبه رو پورتیموننسی به فهرست پورتو برگردد، اما این اتفاق رخ نداد تا غیبت او در بازی‌های تیمش به یک ماه افزایش اشکار کند.

ادامه مطلب
ترکیب پرسپولیس روبه رو پیکان؛ خروج ستاره دربی از ترکیب » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments