1999660

سپاهان روبه رو پیکان سه کاپیتان داشت! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛مورایس در حالی شاگردانش را به مصاف پیکان فرستاده می بود که محمد کریمی کاپیتان اول طلایی پوشان اصفهانی به علت صدمه دیدن شرایط وجود در ترکیب مهم را نداشت و از روی نیمکت کار را جستوجو کرد.

در گزارش افتاب وطن آمده است: به همین علت در اغاز مسابقه این مطلب نیازمند می بود که در مراسم ابتدایی مسابقه همراه با کاپیتان پیکان و داور مسابقه شرکت کرد و تا آخر نیمه اول هم بازوبند بر دستان او بسته شده می بود.

با اغاز نیمه دوم و معاوضه مطلب نیازمند که یکی از اتفاقات شگفت مصاف سپاهان و پیکان می بود، امید نورافکن با بازوبند کاپیتانی نیمه دوم را اغاز کرد و بازوبند تا دقیقه ۸۱ محمد کریمی داخل زمین شد بر دستان امید نورافکن شماره ۱۹ طلایی پوشان اصفهانی بسته شده می بود و سپس به شماره ۸ سپاهان در این بازی پرحادثه و تلخ برای سپاهانی‌ها سپرده شد.

ادامه مطلب
در تلاشیم تا سال ۱۴۰۷ کلیه پروژه‌های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به منفعت‌برداری کامل برسند

مسئله دلنشین دقت این که با وجود وجود امید نورافکن در زمین مسابقه، در دیدار قبلی سپاهان روبه رو شمس آذر که در جام حذفی برگزار شد رامین رضاییان در طول بازی بازوبند را بر بازو داشت.

1999661

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments