چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

چرا تام کروز با دخترش قطع ربط کرده است؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، از قرار معلوم تام کروز از زمان جدایی اش از همسر اسبق خود، کیتی هولمز دیدارهای محدودی با تنها فرزندشان، سوری داشته است. این روزها سوری با مادرش که حضانت کامل او را دارد، در نیویورک زندگی می کند.

به گزارش رویازتو، آخرین وجود سوری و پدرش با یکدیگر در ملأعام به بیشتر از ۱۰ سال قبل، سال ۲۰۱۲ بازمی گردد که آن ها باهم به پارک دیزنی لند رفته بودند.

کیتی هولمز با خواست طلاقش تام کروز را شوکه کرد

تام کروز در کل ۳ فرزند دارد که ۲ تای اولی فرزندخوانده های او می باشند. او و همسر اولش، نیکول کیدمن، وقتی که تا این مدت با یکدیگر زن و شوهر بودند، پسری به نام کانر و دختری به نام بلا را به فرزندخواندگی پذیرفتند. کروز تنها یک فرزند بیولوژیک دارد: دخترش سوری که او را از همسر دومش، کیتی هولمز دارد.

ادامه مطلب
«زیرخاکی» در اغاز توقیف » اصفهانیا
آخرین مطالب

هولمز برای آخر دادن به ازدواجش با کروز مسیر طویل ای را طی کرد که حتی با تماس های تلفنی مخفی و دیدارهای محرمانه با وکلای خودش همراه می بود. او کروز با طلاقش غافلگیر کرد. کروز بعدها اذعان کرد که هولمز او را برای نگه داری سوری از برخی عقایدش ترک کرد.

حرف های می شود سوری که اکنون ۱۷ سال دارد، این روزها خود را برای ورود به کالج آماده می کند، با این حال، پدرش کروز هیچ نظری درمورد ی محل تحصیل او نخواهد داد.

ادامه مطلب
ببینید| «ایوی بایجان» شیطان پرست ترکیه ای مسلمان شد » اصفهان امروز آنلاین

تام کروز از دیدار با سوری منع نشده اما او و کیتی هولمز رابطه ی بغرنجی با یکدیگر دارند

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

در سال ۲۰۱۳، تام کروز سخن بگویید های بی پرده ای را درمورد ی حالت تیم حقوقی اش نقل کرد. او گفت که هنگامی به علت طلاق شرایط تحول می کند، همیشه همه چیز ایده آل پیش نمی رود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

در سال ۲۰۱۳، منبع ناشناسی آشکار کرد که کروز کمترین نقش را در زندگی دخترش دارد. به گقته ی این منبع، عقاید او به گمان زیادً در به وجود آمدن این فاصله نقش داشته است اما کماکان او در صورت تمایل می تواند ارتباطش را با دخترش نگه داری کند.

ادامه مطلب
کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد » اصفهانیا

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

تام کروز و کیتی هولمز طلاق خود را در عرض تنها ۱۱ روز نهایی کردند. برخلاف انتظار، کروز موفق نشد طی مذاکرات، حضانت دخترش را به دست آورد. به جایش، او تنها توانست حق دیدار محدود با سوری را بگیرد. بر این مبنا، او می تواند هر ماهانه حداکثر ۱۰ روز با دخترش دیدار کند.

تام کروز عاشق دخترش است

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

به حرف های ی منبع های ناشناس، علیرغم فاصله ی زیاد بین کروز و دخترش، کروز کماکان دخترش را دوست دارد. این منبع ناشناس حرف های می بود با وجود سختی هایی که با آن ها روبه رو بوده اند، عشق تام به دخترش تغییری نکرده است.

این چنین به حرف های ی این منبع، تام کروز هنگامی با کیتی هولمز راه اندازی خانواده داد، هیچ زمان انتظار این چنین فاصله ای را نداشت و او تا این مدت امیدوار است که رابطه ی او و دخترش در آینده بهبود یابد.

ادامه مطلب
رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند

رابطه ی بغرنج بین او کیتی هولمز، علت مهم دوری سوری از پدرش است.

تام کروز مخارج سوری را فراهم می کند

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

سوری در سال ۲۰۲۳ برای کالج های مختلفی خواست پذیرفتن فرستاد. کیتی هولمز ترجیح می دهد او کماکان در نیویورک بماند تا نزدیک به او باشد. گرچه هولمز دخترش را زیاد دوست دارد، اما زیاد تر بیشتر از اندازه محتاط است.

این چنین به حرف های ی منبع های ناشناش، کروز هیچ نقشی در تصمیم گیری سوری در رابطه با محل تحصیل سوری در کالج ندارد. او هزینه ی شهریه ی او را مطابق قرار گذاشته در طلاق توافقی اش از کیتی هولمز پرداخت می کند.

۲۴۵۲۴۵



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments