بنچمارک نسخه گلوبال گلکسی A35 یک روز قبل از رونمایی فاش شد + عکس

بنچمارک نسخه گلوبال گلکسی A35 یک روز قبل از رونمایی آشکار شد + عکس


گلکسی A55 و گلکسی A35 رسماً فردا توسط سامسونگ معارفه خواهد شد. اگرچه اطلاعات بسیاری درمورد این دو گوشی آشکار شده است، اما اکنون در اغاز رونمایی، ناظر انتشار کردن بنچمارکی از مدل A35 هستیم که قوت و بخشی از مشخصات این دستگاه را قبول می‌کند.

به‌گزارش وب‌سایت MySmartPrice، نسخه جهانی (گلوبال) گلکسی A35 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است. این گوشی با شماره مدل SM-A356B در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۲۱ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۲۸۹۷ را به‌دست آورده است.

دستگاهی که در این تست‌ها منفعت گیری شده است، از اندروید ۱۴، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و ۶ گیگابایت رم منفعت گیری می‌کند. تراشه این گوشی ۵ نانومتری است و چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 دارد. پردازشگر گرافیکی این تراشه نیز Mali-G68 است.

بنچمارک گلکسی A35 سامسونگ

مطابق شایعه ها، گلکسی A35 5G نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این گوشی در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای شامل دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دوربین می‌تواند فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه داشته باشد.

ادامه مطلب
سامسونگ با شرکت باتری‌سازی اکوپرو قرارداد 34 میلیارد دلاری امضا کرد
آخرین مطالب

گلکسی ای ۳۵ به گمان زیادً با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این گوشی همان گونه که دیدیم، اندروید ۱۴ با پوسته One UI 6.1 خواهد داشت. انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی فراهم می‌شود که می‌تواند شارژدهی خوبی داشته باشد.

گلکسی A35 به گمان زیادً در بازار اروپا با قیمت پایه ۳۷۹ یورو اراعه خواهد شد. برای مشاهده تصاویر زیاد تر از این گوشی و گلکسی A55 می‌توانیم این نوشته را ببینید که شامل تصاویر تبلیغاتی و انگارً رسمی سامسونگ برای این محصولات است. یقیناً این تصاویر رسماً انتشار نشده‌اند، بلکه منبع های آگاه آن‌ها را افشا کرده‌اند.

ادامه مطلب
نسخه خارج از ایالات متحده هدست ویژن پرو از همه ویژگی‌های آن حمایتنمی‌کند!

نظر شما درمورد گلکسی A35 چیست؟ اگر این اطلاعات درست باشد، آیا تمایلی به خرید آن دارید؟



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments