فوتبال ایران باید به دربی افتخار کند » اصفهان امروز آنلاین

فوتبال ایران باید به دربی افتخار کند » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باید شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند و در هفته بیستم باید رو در روی استقلال تهران قرار گیرد. بعد از آخر نیم فصل اول و با جدایی یحیی گل محمدی، «اوسمار ویه را» مربی برزیلی و دستیار گل محمدی به گفتن جانشین وی انتخاب شد. این در حالی می بود که مدیران پرسپولیس با گزینه‌های بسیاری از جمله «برانکو ایوانکوویچ» مربی اسبق سرخ‌ها مذاکره کرده بودند که با ناموافق این مربی کروات برای برگشت به ایران همراه شد.

به نقل از مهر برانکو سابقه فوق الاده در پرسپولیس داشت و توانست خاطرات خوشی را از خود در بین هواداران این تیم به جای بگذارد. از جمله افتخارات برانکو در پرسپولیس می‌توان به کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، یک نایب‌قهرمانی در لیگ برتر، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، کسب دو قهرمانی سوپرجام (یک‌بار با حکم کمیته انضباطی)، کسب یک قهرمانی جام حذفی، کسب گفتن بهترین مربی سال طی سه فصل تازه، ثبت بیشترین پیروزی و کمترین ناکامی برای یک تیم در ۴ فصل تازه و ثبت بیشترین گل زده برای یک تیم در ۴ فصل تازه اشاره کرد.

ادامه مطلب
مربی اسپانیایی عیسی را نخواست! » اصفهانیا

برانکو ایوانکوویچ در او گفت‌وگویی مختصر با خبرنگار مهر در رابطه با دربی ۱۰۳ پایتخت اظهار داشت: دربی بزرگترین بازی آسیا و یکی از دیدارهای حساس در جهان به حساب می اید. فوتبال ایران باید به داشتن این چنین دیداری افتخار کند.

او در ادامه گفت: این بازی شگفت‌انگیز و شوق‌انگیز برای همه خواهد می بود و باید احترام‌ها نگه داری شود.

این بازی از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و برای دومین بار در لیگ برتر ایران سیستم پشتیبانی داور ویدئویی VAR برای این دیدار منفعت گیری خواهد شد.

ادامه مطلب
خط‌شکنی رمز نجات سرزمین از همه مشکلاتها است

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments