هوش مصنوعی «مرلین مونرو»، بازیگر مشهور هالیوود، معرفی شد

هوش مصنوعی «مرلین مونرو»، بازیگر مشهور هالیوود، معارفه شد


شرکت Soul Machines به تازگی از هوش مصنوعی «دیجیتال مرلین» رونمایی کرده است؛ این چت‌بات به‌صورتی ساخته شده تا درست همانند به «مرلین مونرو»، بازیگر مشهور هالیوودی سخن بگویید کند. شرکت Soul Machines در عرصه بازسازی افراد مشهور با هوش مصنوعی فعالیت می‌کند؛ یقیناً در چند زمان تازه، بازسازی یا احیای بازیگران زنده و مرده با فناوری انتقادهایی هم به‌همراه داشته است.

Soul Machines در یک بیانیه مطبوعاتی می‌گوید که دیجیتال مرلین برپایه GPT 3.5 گسترش یافته است و می‌تواند با حس و گفتن‌های ظریف خود جواب کاربران را بدهد. این هوش مصنوعی که انگارً عکس هم دارد، می‌تواند یک مکالمه تقریباً ۲۰ دقیقه‌ای با افراد داشته باشد.

به‌حرف های این شرکت، دیجیتال مرلین نه یک جعل هویت، بلکه یک شخص دیجیتالی جدا گانه است و می‌تواند مکالمات طبیعی و پویا داشته باشد؛ گویی مرلین مونرو به عصر هوش مصنوعی آمده است تا یک ربط منحصر‌به‌فرد و عمیقاً شخصی را با طرفداران خود داشته باشد.

ادامه مطلب
نکاتی که باید قبل از خرید ماشین منطقه آزاد مورد نظر داشته باشید
هوش مصنوعی «مرلین مونرو»، بازیگر مشهور هالیوود، معارفه شد ۷

هوش مصنوعی مرلین مونرو را زنده می‌کند

در رونمایی هوش مصنوعی دیجیتال مرلین، این بازیگر نمادین پلیوری ساده به‌رنگ مشکی به تن داشت و موهای بلوند او نیز حالت مشهور قدیمی خود را نگه داری کرده می بود. این هوش مصنوعی با همان لحن و صدای مرلین مونرو که ۶۲ سال از مرگش می‌گذرد، سخن بگویید می‌کرد و می‌توانست احساسات خود را گفتن کند.

در زمان رونمایی، عکس هوش مصنوعی دیجیتال مرلین درمورد نقش خود در فیلم کمدی «برخی‌ها داغش رو دوست دارند» (Some Like It Hot) نیز سخن بگویید کرد و قبل از این که جواب‌هایش را اراعه کند، متفکرانه به پایین نگاه می‌کرد.

ادامه مطلب
هزینه برق استخراج بیت کوین در آمریکا در 2024 به 2.7 میلیارد دلار رسید_اصفهانیا

Soul Machines این هوش مصنوعی را با همکاری Authentic Brands Group معارفه کرده است. ABG مالک حقوق معنوی اشخاص مرده و زنده همانند مونرو و «الویس پریسلی» است. بااین‌حال در چند زمان تازه او گفت و گو‌های بسیاری درمورد بازسازی دیجیتالی افراد مشهور بدون رضایت آن‌ها، چه بعد از مرگ و چه وقتی که تا این مدت در قید حیات می باشند، وجود داشته است. برای مثال، «زلدا ویلیامز»، دختر «رابین ویلیامز» متوفی از بازسازی صداها و چهره‌های افراد مشهور انتقاد کرده است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments