2000233

عکس| اطلاعیه شگفت در رابطه واگذاری پرسپولیس » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. وزارت ورزش و مقامات بالادستی سخت در تلاش می باشند تا پیش از ددلاین تعیین شده در تاریخ یازدهم فروردین، کار واگذاری سرخابی‌ها را نهایی کنند.

به نقل از افتاب وطن در همین جهت روز قبل می بود که نامه‌ای با امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور انتشار کرد که او تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تعیین مالکان تازه باشگاه پرسپولیس را به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ کرده است.

بر پایه این مصوبه، معادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان فراهم اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و دیگر تکالیف دولت واگذار می‌شود.

ادامه مطلب
عکس| تشکر هواداران الهلال از رشید مظاهری » اصفهان امروز آنلاین

اما امروز باشگاه پرسپولیس جهت شفاف سازی و افشای اطلاعات درخصوص تحول سهامدار عمده، نامه‌ای را در سامانه کدال بارگذاری کرد که طی آن آمده است این واگذاری مطابق مصوبه هئیت محترم دولت و ابلاغیه معاون اول محترم رئیس جمهور می‌باشد که در سایت‌های خبری انتشار شده و تا بحال رسما به این شرکت ابلاغی صورت نگرفته است.

موضوعی که می‌تواند در نوع خود شگفت و منحصر به‌فرد باشد. در این نامه آمده است که ۸۰ درصد از سهام باشگاه به سه نهاد سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذار شده است و وزارت ورزش و جوانان که پیش از این ۹۰ درصد مالکیت پرسپولیس را برعهده داشت، اکنون تنها ۱۰ درصد از سهام سرخ پوشان را در اختیار خواهد داشت.

ادامه مطلب
تساوی بدموقع سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در دقایق پایانی » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments