گلکسی S24

فروش سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است


سری گلکسی S24 در سراسر جهان با استقبال چشمگیری روبه رو شده است. این پرچمدار رکوردهای پیش‌خرید را در چندین سرزمین ناکامی، و اکنون مطابق گزارشی تازه، اشکار شده که فروش این پرچمدار در قیاس با سری گلکسی S23 در سطح جهانی چه مقدار بهتر بوده است.

مطابق گزارش SamMobile و بر پایه پژوهش تازه شرکت Counterpoint، مقدار فروش سری گلکسی S24 نسبت به سری گلکسی S23 نزدیک به ۸ درصد زیاد تر شده است. حرف های می‌شود این آمار در کره جنوبی با رشد ۲۲ درصدی تخمین زده می‌شود. در اروپای غربی (فرانسه، آلمان و بریتانیا) سری گلکسی اس ۲۴ با دقت به افزایش تقاضای پیش‌خواست‌ها، ۲۸ درصد فروش بیشتری نسبت به نسل قبل داشته‌اند.

رشد فروش سری گلکسی S24 نسبت به سری S23

در ایالات‌متحده نیز سری گلکسی S24 نزدیک به ۱۱ درصد فروش بیشتری نسبت به سری S23 ثبت کرده است. به‌طور کلی از نظر مقدار فروش هر مدل، گلکسی S24 اولترا، پلاس و استاندارد به‌ترتیب نزدیک به ۵۲، ۲۱ و ۲۷ درصد از کل فروش را به خود تعلق دادند.

این سه پرچمدار تازه، اولین تلفنهای سامسونگ می باشند که به‌صورت پیش‌فکر تجهیزبه ویژگی‌های هوش مصنوعی می باشند. این ویژگی‌ها عبارت هستند از: دستیار ترجمه سریع زبان در مطلب‌ها و تماس‌های صوتی، خلاصه‌سازی صفحات وب، و ویرایش عکس و ویدیو با هوش مصنوعی.

ادامه مطلب
بهترین گوشی سامسونگ سری S + جدول مشخصات و قیمت {آبان 1402}
آخرین مطالب

گلکسی S24 اولترا با منفعت گیری از دوربین مهم ۲۰۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‌تواند ویدیوهای ۳۰ فریم‌برثانیه را با کیفیت ۸K ضبط کند. این گوشی این چنین می‌تواند ویدیوهای ۴K را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه فیلمبرداری کند.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments