اوسمار: برای ما خیلی مهم است که بتوانیم هم‌امتیاز استقلال شویم

برای ما زیاد مهم است که بتوانیم هم‌امتیاز استقلال شویم » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس روبه رو استقلال در دربی ۱۰۳ تهران اظهار داشت: قبل از این که در رابطه بازی سخن بگویید کنم می‌خواستم بگویم همه آنهایی که یک کاری انجام خواهند داد و صدای‌شان در رسانه به گوش می‌رسد باید کاری انجام بدهند. افرادی که اوضاع مالی بهتری دارند در این روزها به دیگران پشتیبانی کنند. امیدوارم بچه‌های فوتبالی با هم پشتیبانی کنند به افرادی که در سیستان و بلوچستان در سیل دچار شدند.

برای ما زیاد مهم است که بتوانیم هم‌امتیاز استقلال شویم
وی در ادامه افزود: درمورد دربی هم باید بگویم زیاد برایم لذتبخش است که در این بازی شرکت کنم. می‌دانم همه افرادی که طرفدار فوتبال می باشند چشم‌شان فردا به این بازی است. امیدوارم بازی زیاد قشنگی برای افرادی که در استادیوم و خانه می باشند، باشند. این بازی برای قهرمانی در لیگ زیاد مهم است. برای ما زیاد مهم است که بتوانیم هم‌امتیاز استقلال شویم. همه می‌دانند بازی زیاد احساسی است، ولی ما تمرین و تلاش کردیم بچه‌ها خودشان را نگه دارند و کارکرد بازی قبل‌شان را تکرار کنند. هم ما و هم حریف‌مان می‌دانیم که باید از تک تک موقعیت‌های‌مان در بازی منفعت گیری کنیم.

ادامه مطلب
اتحاد و همدلی رمز پیروزی ما می بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم

در برخی از تکه‌های بازی باید بهتر دفاع کنیم تا دعوا
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد این که تیمش مدام هجومی بوده است و برای بازی فردا چه برنامه‌ای دارد، او گفت: درمورد فوتبال باید در زمین او گفت و گو شود. در بازی باید در تیم دعوا و دفاع متعادل باشد. در برخی از تکه‌های بازی باید بدانیم که احتمالا ملزوم باشد بهتر دفاع کنیم تا دعوا، چون تیم ما هجومی است امیدواریم همینطور هم ادامه دهیم.

امیدوارم لایه‌های دفاعی استقلال را باز کنیم و گل بزنیم
اوسمار در جواب به این سوال که تیم‌های جواد نکونام طبق معمولً کارکرد دفاعی خوبی دارند و آیا به نظرش این نوشته علتنمی‌شود بازی جذابی از آب درنیاید و تیم پرسپولیس هم به مشکل بخورد، او گفت: هر تیمی تلاش می‌کنم کاری انجام دهد که برای تیمش بهتر است. استقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ را دارد. امیدوارم حرکت‌های هجومی ما در بازی لایه‌های دفاعی این تیم را باز کند و بتوانیم گل بزنیم.

ادامه مطلب
عکس‌| رونمایی از شادی‌ گل جدید رونالدو؛ دلبری Cr7 برای النصری‌ها
آخرین مطالب

خط دفاع ما از اولین مهاجم تا دروازه اغاز می‌شود
وی در عکس العمل به این نوشته که تنها نگرانی هواداران او گفت و گو خط دفاعی پرسپولیس در غیاب گولسیانی و کنعانی‌زادگان است، گفت: خط دفاع ما از اولین مهاجم تا دروازه اغاز می‌شود. ما تیم‌مان را متعادل کردیم تا همه انها با هم بتوانیم دفاع کنیم. تیم ما فقط با دو نفر دفاع وسط دفاع نمی‌کند.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
بحران همه عیار در تیم ملی عربستان؛ اختلاف علنی مانچینی و ستاره‌های مغضوب

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments