عکس‌| واکنش رونالدو به حذف از لیگ قهرمانان آسیا

عکس‌| عکس العمل رونالدو به حذف از لیگ قهرمانان آسیا » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، کریستیانو رونالدو به هواداران النصر قول داده که این تیم بعد از خروج از لیگ قهرمانان آسیا مجدد باز خواهد گشت.

النصر بعد از ناکامی ۳-۱ در ضربات پنالتی روبه رو العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

رونالد شب قبل تلاش بسیاری داشت تا از حذف تیمش جلوگیری کند، اما با ناامیدی ناظر برتری العین می بود و بعد از آخر بازی هم بازیکنان دو تیم با یکدیگر دچار شدند.

النصر اگر ضربه پنالتی رونالدو نبوده است، در زمان‌های اضافه روبه رو العین ناکامی می‌خورد و به لطف گل او کار به پنالتی کشید اما تنها رونالدو ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد. به علت از دست رفتن پنالتی‌های مارسلو بروزویچ، الکس تلس و اوتاویو در نهایت النصر ناکامی خورد.

ادامه مطلب
عکس| رکوردی که رونالدو 15 سال در اختیار دارد » اصفهانیا
آخرین مطالب

رونالدوی ۳۹ ساله که پیش از این بازی امید بسیاری به کامبک داشت، در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار کردن عکسی با هم‌تیمی‌هایش در پیامی خطاب به هواداران النصر نوشت: “از حمایتشما متشکرم. ما راهی بعد از ناکامی و برای برگشت نیرومندتر اشکار می کنیم! با هم، همیشه!”

ستاره اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید روز جمعه در بازی بعدی تیمش به مصاف الاهلی خواهد رفت.

۲۵۸۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments