عکس| داوری که جان بازیکن را نجات داد

عکس| قضاوت که جان بازیکن را نجات داد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پاتریک اِتریش داور بازی بایرن مونیخ و ماینس تایید کرد که جان این بازیکن ۳۳ ساله را در شب پیروزی باواریایی ها با نتیجه هشت بر یک نجات داده است. این داور در کنفرانس مطبوعاتی او گفت:” هنگامی فردی این چنین مشکلی اشکار می کند، باید عکس العمل سریعی داشت. شرایط بسیاری را همانند این توانایی کرده بودم. زبانش در حلقش گیر کرده می بود. باید زبانش را خارج می کردم تا بتواند مجدد نفس بکشد.”

در دقیقه ۳۳، گیلاوگی بعد از برخورد با توماس مولر روی زمین افتاد و برخورد خشنی با آتونی کاسی هم تیمی خود داشت. این بازیکن روی زمین افتاده می بود که اِتریش زیاد سریع عکس العمل نشان داد و زبان این بازیکن را از حلقش خارج کرد. این داور ۴۵ ساله که شغل مهم اش مامور پلیس است، در این باره او گفت:” امیری بلافاصله بعد از این صحنه من را بغل کرد چون می دانست که شرایط زیاد بحرانی بوده است.”

ادامه مطلب
خبری از برگشت کریم باقری به پرسپولیس نیست » اصفهانیا

گیلاووگی سپس از آن که به شرایط ثابت رسید، با پای خوش از زمین خارج شد و حتی می خواست به زمین برگردد اما مربی تیمش یعنی بو هنریکسن ریسک نکرد و او را با ادمیلسون فرناندز معاوضه کرد.

روز یکشنبه خود گیلاووگی در پیامی در شبکه اجتماعی اکس از پشتیبانی و عکس العمل سریع پاتریک اتریش، هم تیمی هایش و کادر پزشکی ماینز سپاس کرد چرا که هیچ دور از انتظار نبوده است که اتفاقات ناگواری رخ بدهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ملی‌پوشان لیاقت دارند سپس از چند سال کنار هم بودن نتایج خوبی بگیرند » اصفهانیا

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments