حمله تند سرمربی تیم ملی؛ خائن نباشیم! » اصفهان امروز آنلاین

دعوا تند سرمربی تیم ملی؛ خائن نباشیم! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ ماجرای وجود لژیونرهای فوتسال در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ که در لیگا اسپانیا توپ می‌زنند به قدری پیچیده شده است که نه تنها فدراسیون فوتبال و تیم ملی را با باشگاه مایورکا پالما دچار کرده است، بلکه دو دستگی زیاد بزرگی در جامعه فوتسال ایران شکل گرفته که راس هر جبهه‌ را چهره‌های سرشناس و معتبر این رشته ورزشی راه اندازی خواهند داد و این قضیه برای تیم‌ملی فوتسال ایران که نزدیک به ۱ ماه دیگر عازم جام ملت‌های آسیا می‌شود، دلواپس کننده خواهد می بود و به هیچ گفتن شوخی‌بردار نیست. به خصوص که ناکامی در دوره قبلی مسابقات انتقادات و هجمه‌های تعداد بسیاری بسیاری را برای کادرفنی تیم ملی به همراه داشت.

به گزارش افتاب وطن؛ تاریخ برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ خارج از تقویم فیفادی بوده است و همین نوشته علتشده تا تیم مایورکا پالما اسپانیا که قهرمان اروپا و جهان به حساب می اید برای وجود ستاره‌های ایرانی‌اش (حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور) خواست ۲۴ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد که این شرط بلافاصله از سوی کمیته فوتسال رد شد. اگرچه به علت این که دو بازیکن تیم ملی و مایورکا پالما سرباز محسوب خواهد شد و مجوز خروج آن‌ها تا ۲۹ اسفند ماه اعتبار دارد، خیال فدراسیون فوتبال را از وجود آن‌ها در ایران و پیش از اغاز جام ملت‌های آسیا راحت کرده است.

ادامه مطلب
ماجرای قدیمی پرسپولیس و گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا » اصفهان امروز آنلاین

با این حال، برخی از بزرگان فوتسال از جمله حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی که او را پدر این رشته ورزشی در ایران می‌خوانند، در مصاحبه‌های مختلفی که یکی از آنها با سایت افتاب وطن بوده است، باور داشته که غیبت لژیونرها در جام ملت‌های آسیا دلواپس کننده نیست و با دقت به سطح کیفی رقابت‌ها و یقیناً وجود فوتسالیست‌های خوش قریحه و بااستعداد در دل لیگ برتر فوتسال، به مربیان تیم ملی پشتیبانی می‌کند تا جای خالی لژیونرها به راحتی پُر شود و نباید وجهه فوتسال ایران در اروپا و جهان، حوالی بازیکنان سرباز خراب شود و برای همیشه قید ستاره‌های جوان و فوتسالیست‌های ایرانی را بزنند که گویا سخن بگویید‌های حسین شمس، نه تنها به هیچ گفتن برای وحید شمسایی قانع‌کننده نبوده است، حتی علتغضب و دلخوری سرمربی تیم ملی هم شده است.

ادامه مطلب
سه نظر اروپایی برای ملی‌پوش استقلالی! » اصفهانیا

وحید شمسایی شب قبل مهمان برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰ می بود و با ادبیاتی شگفت و غیرمستقیم به حسین شمس دعوا کرد و در بخشی از سخن بگویید‌های تند خود او گفت: «این گرامی، خود را سردمدار، مختصر و بلند فوتسال می‌داند!.»

در ادامه بخشی از سخن بگویید‌های تند وحید شمسایی خطاب به حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی و این چنین مجری برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰ را می‌خوانید:

مجری: راه رسیدن به جام جهانی، همین جام ملت‌های آسیا است و احتمالا این عزیزی که حرف های چه می‌شود اگر نیایند، از این نوشته بی خبر بوده است!

ادامه مطلب
رضا شکاری در سپاهان شکارچی نبوده است

وحید شمسایی: این دیالوگ را، این عزیزی که می‌گویم …(شمسایی اندکی مکث کرد و تلاش کرد خودش را کنترل کند) و سپس او گفت استغفرالله!

مجری: اکنون احتمالا این بنده خدا نمی‌دانسته! با خنده…

وحید شمسایی: بنده خدا، خودش از کسایی است که می‌گوید من سردمدار فوتسالم و بلندم و کوتاهم و… سختی می‌گذارد. آقا تو رو قرآن، خائن نباشیم. من مهمانم به گفتن سرمربی تیم‌ملی. ببخشید به گفتن خادم فوتسال. یک روزی بازیکن تیم ملی بودم و پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کردم و برای من هزینه شده، امروزم به گفتن مربی بالای سر این مجموعه هستم.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

یقیناً سرمربی تیم ملی فوتسال در کنار کنایه زدن به حسین شمس، بلکه به مجری برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰ او گفت: وجود آدم‌هایی که نقش دلال را دارند از فوتسال باید پاک شود. یکی از این دوستان (عوامل برنامه ۲۰۲۰) را اینجا دیدم و انرژیم خالی شد!

ادامه مطلب
سخن بگویید‌های احساسی آزمون درمورد مورینیو و شایعه جنجالی بین او و آقای خاص

۲۵۸ ۴۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments