کاظمیان: قول دادم بار مشکلات سوارکاری را از دوش وزارت ورزش بردارم

قول دادم بار مشکلات سوارکاری را از دوش وزارت ورزش بردارم » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد کاظمیان بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری و انتخاب به گفتن رئیس تازه این فدراسیون اظهار داشت: اعضای مجمع با رای اعتمادی که به بنده دادند، ماموریت زیاد مهمی بر مسئولیت من گذاشتند. با پشتیبانی و مشورت همه اعضای مجمع کارها را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص معارفه اعضای تازه هیئت رئیسه در مجمع سال آینده فدرسیون او گفت: از ریاست مجمع اجازه خواستم تا با دقت به این که اعضای هیئت رئیسه را دو سال پیش معارفه کرده بودم، فرصتی برای بازنگری در این خصوص به بنده بدهند؛ یقیناً دوستان به گفتن سرپرست کار را جستوجو خواهند کرد و شبانه‌روز کار می کنیم تا برنامه سال آینده را تدوین کنیم. انشاءالله در اسرع زمان بتوانیم یک مجمع عمومی برگزار کنیم و همه آیین‌نامه‌ها که اصلاح شده است و تقویم ملی و بین‌المللی ده رشته خود را برنامه‌ریزی کنیم.

ادامه مطلب
خط‌شکنی رمز نجات سرزمین از همه مشکلاتها است

کاظمیان در خصوص اتفاقاتی دوران سرپرستی از جمله عدم ورود اسب‌های خریداری شده و داستان میکروچیپ‌ها او گفت: دغدغه من دغدغه اسب است. زیاد سال است که در این عرصه هستم و مشکلات همه را می‌دانم. در اسرع زمان قول می‌دهم که کمیته‌های تخصصی را راه اندازی خواهیم داد و آیین‌نامه‌ها را بازنگری کنیم و همه مشکلات مردم که ماموریت من است را حل کنیم. مشکلات فرد دیگر نیز از جمله تعداد زیاد لژیونرهایی که بیرون از سرزمین داریم، داریم و باید آنها در مسابقات ثبت‌نام شوند.

او گفت: به وزارت ورزش قول خواهم داد که بار مشکلات را از دوش آنها برداریم. برای فعالیت بین‌المللی نیز از همین امروز فعالیت می کنیم و قول می‌دهم سه سال دیگر دغدغه وجود در بازی‌های آسیایی را نداشته باشیم. برای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌های مفصل دارم و باید بتوانیم رده‌های پایه را از همین امروز کار کنیم و برای آینده ورزش سوارکاری با شراکت و مشورت اعضای مجمع و هیئت رئیسه برنامه خوب تدوین کنیم تا بتواند عملیاتی شود.

ادامه مطلب
برای کسب سهمیه المپیک؛ ملی‌پوشان ایران در مصر » اصفهانیا
آخرین مطالب

رئیس تازه فدراسیون سوارکاری در خصوص حل نشدن مشکل قرنطینه اسب‌ها و این که از چه قانونی می‌توان منفعت گیری کرد تا سوارکار با اسب خود در مسابقات شرکت کند، او گفت: تا هنگامی مرزهای گسترده زمینی با کشورهای دیگر داریم مشکل قرنطینه وجود خواهد داشت. از این مرزهای زمینی بیماری مشترک می‌توان منتقل کرد و باید در این شرایط چه کار کنیم؟ طی سال‌های قبل با پشتیبانی کارشناسان و متخصصان این مشکلات را در اجلاس قرنطینه بین‌المللی نقل کردیم و یک طرحی اکنون قابل اجرا است و تعدادی از اسب‌ها ما نیز اکنون توسط قسمت خصوصی در مسابقات شرکت می‌کنند.

ادامه مطلب
عکس‌| عمل زیبای بیرانوند؛ آرزوی این هوادار برآورده شد! » اصفهانیا

کاظمیان تصریح کرد: اسم این مطرح بابل تو بابل است و شما یک فضاف بابل و حباب پاک را اشکار می‌کنید که ورود و خروج اسب‌ها در این حباب قابل کنترل باشد. منظور از حباب یک حباب شیشه‌ای نیست و یک منطقه همانند کیش، بندرعباس و در تهران پارک چیتگر که ورود و خروجش قابل کنترل باشد را در نظر خواهیم گرفت. پروتکل قرنطینه‌ای نیز برای وجود در اروپا، آمریکا، کانادا و کشورهای دیگر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این پروتکل‌ها را از این سپس مراعات می کنیم و واکسینه می کنیم و گزارش مربوط را از طریق سازمان دامپزشکی ارسال می‌کنیم. ربط ما از این سپس با ارگان‌ها به خصوص وزارت جهاد کشاورزی و معاونت دارو سازمان دامپزشکی همکاری و همدلی در کنار همدیگر است. اصلاً جنگ و رقابت نداریم و همه ماموریت های قانونی اشکار است و با شراکت همدیگر همه مشکلات جامعه سوارکاری را حل می کنیم.

ادامه مطلب
عکس| تهران‌گردی رضا گوچی و پسرش در عید نوروز » اصفهانیا

رئیس فدراسیون سوارکاری در خصوص زمان وجود مربی آلمانی او گفت: باید به من زمان بدهید. پروتکل‌هایی داریم و فدراسیون جهانی باید بدانند که من رئیس شدم و باید برای آنها نامه برود و افراد را در اسرع زمان به سرزمین دعوت می کنیم.

کاظمیان در خصوص این که تعداد بسیاری از مشکلات سوارکاری در زمان دبیرکلی او اتفاق افتاده است و چه مقدار درصد شفاف سازی خواهد می بود، او گفت: صد در صد این اتفاق خواهد افتاد. در برنامه‌هایم ربط مستقیم با مجلس شورای اسلامی، کمیته تحقیق و تفحص، قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل سرزمین و همه نهادهای نظارتی خواهیم داشت. هیچ کار خلافی نمی‌خواهیم انجام دهیم و باز هم می‌گویم از مشاور حقوقی خوب در سرزمین و هیئت‌ها منفعت گیری می کنیم.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

او همین طور گفت: در فدراسیون سوارکاری جستوجو بودجه دولتی نخواهیم می بود اما اگر اسپانسرها هم همراه شوند کارها انجام خواهد شد. اختیار رئیس با دبیر بودن زیاد متفاوت است. اختیارات یک رئیس را با پشتیبانی مجمع عمومی و هیئت رئیس را به اجرا خواهم گذاشت و اصلاً از هیئت رئیسه تشریفاتی که فقط امضا کند منفعت گیری نخواهم کرد. مشورت از دوستان در تصمیم سازی برای آینده سوارکاری زیاد مهم است. این که یک کارمند را در یک تکه فدراسیون بگذارم که برای یک نژاد اسب این مملکت تصمیم بگیرد غلط است و باید حتماً افزاد پرورش دهنده همراه شوند و در تصمیم سازی شراکت کنند.

ادامه مطلب
محرومیت اسماعیلی‌فر اشکار شد » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments