وزیر فرهنگ:‌ با وجود تفاوت سلیقه، اصحاب رسانه در انتخابات دست به دست هم دادند

وزیر فرهنگ:‌ با وجود تفاوت سلیقه، اصحاب رسانه در انتخابات دست به دست هم دادند


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه در دیدار رئیس‌جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها افزود: در جامعه رسانه‌ای در موضوعات مهم و مهم بین قسمت‌های گوناگون این جامعه متنوع، وحدت و همبستگی بالایی را ناظر هستیم.

وی با اصرار بر این مسئله افزود: در طول ماه‌های تازه نوشته غزه، همه اهالی رسانه پای کار آمدند و در جلسات متعدد در تشکیل محتوا انصافا همه رسانه‌های ایرانی با همه قوت پای این کار آمدند.

اسماعیلی درمورد انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی هم هست، در اصل انتخابات همه رسانه‌های ما متفق بودند چرا که برای منافع ملی همه دست به دست هم باید بدهند.

وزیر فرهنگ در ادامه گفت: در جلسه باشکوهی که در انتخابات تالار وحدت برگزار شد اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.

ادامه مطلب
اولین مرکز پرتودهی از قطب‌های 12گانه در استان اصفهان
آخرین مطالب

او گفت: امسال سپس از چندسال تعطیلی نمایشگاه رسانه‌های ایران را در اغاز انتخابات برگزار کردیم که بسیار اهمیت می بود و فضای پرنشاطی را بین اهالی رسانه تشکیل کرد.

وزیر فرهنگ اظهار در ادامه گفت: دقت دولت و اهتمام و دستور رئیس جمهور برای حمایتاز جریان رسانه‌ای مورد اصرار می بود و به‌رغم همه مشکلات تلاش کردیم که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

اسماعیلی در ادامه گفت: در برنامه‌های حمایتکه مجموعه صندوق اعتباری هنر برنامه‌های حمایتتعداد بسیاری دارد و این صندوق متعلق به رسانه هم است و نزدیک به ۲۰۰ درصد رشد خبرنگاران عضو را در این صندوق داشتیم و برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن را از تابستان قبل اغاز کردیم و امیدواریم این عمل قسمت مهمی از توقع روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را برآورده کند.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان دوشنبه 2 بهمن1402 » اصفهانیا

وی او گفت: امیدواریم دولت با اهتمام و مدیریت شخص رئیس‌جمهور بتواند در همین دوره چهارساله دولت سیزدهم قسمت عمده‌ای از مسائل به جا مانده و مشکلات را حل‌وفصل کند.

۵۷۵۷

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments