اتحاد و همدلی رمز موفقیت ما بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم

اتحاد و همدلی رمز پیروزی ما می بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم گیتی‌پسند اصفهان امسال کارکرد فوق الاده در لیگ برتر فوتسال داشت و ۴ هفته پیش از آخر مسابقات توانست قهرمانی خود را قطعی کند. بهمن جعفری یکی از نفراتی می بود که نقش مهمی در این قهرمانی ایفا کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار گیتی‌پسند می بود. او قبلا با مس سونگون قهرمانی و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را توانایی کرده می بود، با تیم ملی هم در جام ملت‌های آسیا کویت و تورنمنت تایلند به مقام قهرمانی رسیده می بود و در لیگ برتر امیدهای سرزمین هم قهرمان شده می بود.

جعفری در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص قهرمانی با گیتی‌پسند اصفهان او گفت: خدا را شکر سال زیاد خوبی را سپری کردم و با گیتی‌پسند قهرمان شدم. ما در سرما و گرما تلاش کردیم و به خواسته‌مان رسیدیم. اتحاد و همدلی رمز پیروزی تیم ما در این فصل می بود و ۴ هفته سریعتر قهرمان شدیم که فکر میکنم در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه می بود. امسال رکوردهای بی‌نظیری را با گیتی‌پسند ثبت کردیم و رقیب مهم ما مس سونگون می بود که باشگاه بزرگ و قابل احترامی است ولی تیم گیتی‌پسند امسال واقعا با لیاقت قهرمانی می بود.

ادامه مطلب
عکس‌| عکس العمل رونالدو به حذف از لیگ قهرمانان آسیا » اصفهانیا

او در خصوص وضعیتش در تیم ملی او گفت: وجود در تیم ملی ایران آرزوی هر بازیکنی است. من ۲ تورنمنت با تیم ملی بودم و در جام ملت‌های آسیا هم وجود داشتم که روزهای خاطره‌انگیز و زیاد خوبی می بود. امسال به تیم ملی دعوت نشدم و به نظر آقای شمسایی و کادر فنی احترام می‌گذارم. تلاشم را می‌کنم تا انشاءالله در آینده مجدد دعوت شوم.

بازیکن تیم گیتی‌پسند درمورد لژیونر شدن او گفت: تا این مدت به لژیونر شدن فکر نکرده‌ام ولی دوست دارم در آینده لژیونر شوم. فعلا اولویتم ایران است ولی از چند تیم آسیایی و عربی هم پیشنهاداتی داشتم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دروازه‌بان قطر تاریخ‌ساز شد » اصفهانیا

جعفری که اهل خراسان رضوی است در خصوص حالت فوتسال این استان او گفت: امیدوارم در سال‌های آینده مسئولان استان خراسان رضوی زیاد تر به فکر فوتسال این استان باشند. مشهد قطب فوتسال است و توانایی های بسیاری دارد ولی همیشه حمایتکمی وجود داشته است. اگر مشهد یک سال همانند باشگاه‌هایی همانند گیتی‌پسند، مس سونگون و گهر زمین سیرجان تیم‌داری کند، قطعا بین ۳ تا تیم برتر ایران قرار خواهد گرفت.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments