افشای راز یک خرید شکست خورده شیاطین سرخ

افشای راز یک خرید ناکامی خورده شیاطین سرخ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ میسون مانت در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی قبل در انتقالی به قیمت کلی ۶۰ میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد پیوست. انتقالی که برای هیچ کدام از دو طرف خوب نبوده است.

مانت تا بحال تنها ۱۲بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته و موفق شده ۱ پاس گل نیز بدهد که عملکردی زیاد پایین‌تر از حد انتظارات است. هربار که مانت در ترکیب یونایتد در یک بازی لیگ برتر وجود داشته، آن‌ها یا ناکامی خورده‌اند یا مساوی کرده‌اند. او اکنون نیز بعد از چهار ماه دوری، به تمرینات برگشته اما انتظار می‌رود بعد از تعطیلات بازی‌های ملی بتواند بازی کند. یقیناً که مانت کار زیاد سختی برای اشکار کردن جایگاه خود در ترکیب خواهد داشت.

به گزارش ساموئل لاکهرست از منچستر ایونینگ نیوز؛ یک منبع نزدیک به یکی از بازیکنان منچستریونایتد ادعا کرده انتقال میسون مانت به منچستریونایتد به دلایل فوتبالی نبوده است. در آن مقطع لیورپول و آرسنال، هر دو به این بازیکن ۲۵ ساله علاقه‌مند بودند.

ادامه مطلب
عکس‌| قدم زدن بامزه کریستیانو رونالدو با دختر و پسر کوچکش » اصفهانیا

یورگن کلوپ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی قبل با این بازیکن تماس گرفت و میکل آرتتا نیز گویا به افراد معتمد اطراف خودش حرف های می بود که این خرید وفروش همه شده است اما در نهایت مانت به شیاطین سرخ پیوست. از طرفی یونایتد باور دارد در روال جذب مانت، توانسته ۱۰ میلیون پوند کم‌تر از آنچه چلسی خواست کرده می بود را بپردازد و این پول را بعد‌انداز کند.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments