مایکروسافت تیمز به قابلیت ترجمه هوشمند مجهز می‌شود

مایکروسافت تیمز به قابلیت ترجمه هوشمند تجهیزمی‌شود


مایکروسافت برای تیمز (Teams) ویژگی جدیدی را انتشار کرده است که مطلب چت‌ها را به‌صورت هوشمند ترجمه می‌کند. این قابلیت به کاربران پشتیبانی خواهد کرد تا بتوانند از طریق مایکروسافت تیمز به زبان‌های مختلفی با یکدیگر ربط برقرار کنند.

مطابق گزارش‌های حاضر، با وجود این قابلیت، وقتی که پیامی دریافت کنید که به زبان دلخواه شما نیست، ترجمه‌ای به‌صورت هوشمند برای شما نظر می‌شود. این چنین می‌توانید زبان‌هایی که نمی‌خواهید ترجمه شوند را از طریق تنظیمات اشکار کنید و علاوه بر این، ترجمه خودکار را نیز می‌توان فعال یا غیرفعال کرد.

این ویژگی با شناسه ۹۹۸۴۱، روز قبل به نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ اضافه شده است و قرار است از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین/اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

مایکروسافت تیمز به قابلیت ترجمه هوشمند تجهیزمی‌شود ۷

مایکروسافت این چنین در نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ اظهار کرده که ویژگی Walkie-Talkie تیمز در iOS به‌زودی با فریم‌ورک Push-to-Talk اپل یکپارچه خواهد شد. به گفتن ساده‌تر، این کار به گسترش‌دهندگان برنامه‌ها یک روش قبول شده توسط اپل برای پیاده‌سازی کارکرد واکی تاکی اراعه می‌کند.

ادامه مطلب
آیین‌نامه اسقاط خودروهای فرسوده از سوی هیئت دولت ابلاغ شد + جدول و جزئیات_اصفهانیا
آخرین مطالب

علاوه بر این، ردموندی‌های این چنین در حال کار روی به‌روزرسانی بزرگ فرد دیگر برای ویندوز ۱۱ می باشند که انگارً مایکروسافت تیمز را به‌صورت یکچارچه به‌همراه خواهد داشت.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments