آیفون تاشو احتمالاً در سال 2026 معرفی می‌شود

آیفون تاشو به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ معارفه می‌شود


شایعه ها قبل حاکی از آن بودند که اپل آیفون تاشو را در سال ۲۰۲۶ اراعه خواهد کرد. اکنون یک گزارش از کره جنوبی هم این تاریخ را قبول می‌کند. اپل انگارً درحال کار روی دو نمونه اولیه آیفون تاشو است که احتمالا در سال ۲۰۲۶ معارفه شود.

بر پایه گزارش رسانه کره‌ای The Elec، «کانگ مین سو»، محقق ارشد بازار در شرکت Omdia به مخاطبان «کنفرانس صفحه نمایش کره ۲۰۲۴» حرف های است که اپل دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت، تلفنهای تاشو و فیس آیدی زیر پنل را اجرایی خواهد کرد. به‌حرف های این محقق، خانواده آیفون ۱۸ شامل یک گوشی تاشو خواهد می بود؛ از سویی او گمان می‌دهد مدل‌های پرو آیفون ۱۹ بدون داینامیک آیلند، و با پنل جلویی همه صفحه اراعه خواهند شد.

آیفون تاشو به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ معارفه می‌شود ۷

تأخیر در اراعه آیفون تاشو و فیس آیدی زیر نمایشگر

قبلاً گزارش شده می بود که آیفون ۱۶ پرو سنسور Face ID زیر پنل خواهد داشت و به گمان زیادً اپل نیاز به ناچ یا داینامیک آیلند را آخر می‌دهد، اما اکنون به‌نظر می‌رسد این ویژگی در سال ۲۰۲۷ با آیفون ۱۹ معارفه می‌شود.

ادامه مطلب
اپل انگارً کارکرد اپلکیشن تازه iMessage در اندروید را مختل کرد

از سویی، گوشی تاشوی اپل نسبت به تلفنهای رقیب ها تفاوت‌هایی خواهد داشت. گمان دارد که آیفون تاشو دارای نمایشگر ۷ یا ۸ اینچی باشد؛ به‌عبارتی، این دستگاه همانند به یک آیپد مینی خواهد می بود. نمایشگر این گوشی که OLED خواهد می بود، به گمان زیادً به طور افقی باز خواهد شد و کاربران می‌توانند از آن به گفتن یک آیپد نیز منفعت گیری کنند.

کانگ مین سو این چنین پیش‌بینی می‌کند سال آینده میلادی، نمایشگر آیفون SE4 از نوع سیلیکون پلی‌کریستالی دمای پایین (LTPS) خواهد می بود؛ اما گمان دارد نمایشگر سری آیفون ۱۷ از نوع LTPO TFT باشد.

ادامه مطلب
ADHD در انسان‌های ماجراجوی اولیه یک مزیت تکاملی محسوب می‌شد



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments