دوران رقابت تمام شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است » اصفهان امروز آنلاین

دوران رقابت همه شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعد از انتخاب رییس تازه فدراسیون والیبال، آیین اهدای لوح و قرائت عهدنامه میلاد تقوی رییس تازه فدراسیون والیبال با وجود کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه با اشاره به این نوشته که انتخابات به آخر رسیده و باید رییس تازه همدلی جامعه والیبال را سرلوحه کار خود قرار دهد اظهار داشت: رقابت همه شد و زمان رفاقت رسیده است. همدلی و وفاق بیشترین نیاز امروز خانواده والیبال است. رقابت هنگامی همه می‌شود با تدبیر باید همدلی را بین خانواده والیبال تشکیل کنیم. هر مدیری در حوزه ورزش بخواهد کار کند باید در سایه اسایش باشد و در سایه همدلی است که به پیروزی خواهیم رسید.

ادامه مطلب
مورچه اتمی سپاهان به نکونام جواب مثبت می دهد؟

وی خطاب به رییس تازه فدراسیون والیبال او گفت: باید از همه صاحب‌نظران حتی منتقدین منفعت گیری کنیم. ورزش، ظرفیت و یک زمان خوب است که باید برای منافع رشته‌های گوناگون از آن منفعت بگیریم. ما برخلاف قبل، احکام را بلافاصله سپس از برگزاری انتخابات تقدیم روسای فدراسیون‌ها می کنیم چراکه باور داریم روسا از همان روز کار خود را باید اغاز کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: دوران سرپرستی دوران موقت در فدراسیون‌ها است هرچند که آقای مرادی زحمات بسیاری را در این زمان سرپرستی کشیدند و نگذاشتند خدشه‌ای به این رشته داخل شود. از زحمات آقای داورزنی هم سپاس می‌کنم طی سال‌ها تلاش بسیاری برای این فدراسیون انجام دادند. پیشنهاد میکنم که حتما از تجارب همه زحمت‌کشان در فدراسیون منفعت گیری شود. این ظرفیت و تجارب بی نتیجه به دست نیامده و باید با فکری نو و تلاشی مضاعف به سوی پیروزی حرکت کنیم.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
آخرین مطالب

او گفت: عهدنامه‌ای تنظیم شده که توسط روسای منتخب اینجا قرائت می‌شود و سپس حکم را به آنها تحویل می‌دهیم. نمونه این عهدنامه در IOC نیز وجود دارد. دوستان مطابق این عهدنامه متعهد خواهد شد که مطابق برنامه‌ای که در مجمع قرائت می‌کنند کار خود را پیش ببرند.

اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و کاظمی‌پور معاون بانوان نیز در این جلسه وجود داشتند.

در آخر بعد از قرائت عهدنامه توسط سید میلاد تقوی، احکام رییس و اعضای هیأت رییسه فدراسیون اعطا شد.

ادامه مطلب
خرید جنجالی پرسپولیس در یک‌قدمی جدایی زودهنگام » اصفهانیا

۲۵۷ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments