مقصد بعدی یحیی گل محمدی مشخص شد؟

مقصد بعدی یحیی گل محمدی اشکار شد؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی چهار سال پرافتخار اما در عین حال دشوار را در تیم فوتبال پرسپولیس گذراند و در این زمان با پنج مدیرعامل گوناگون کرد و در همه دوره‌ها نوعی از نارضایتی را نسبت به امکانات و شرایط باشگاه داشت.

به نقل از افتاب وطن او اکنون می‌گوید امیدوار است تیم بعدی او از این نظر مشکلات خاص پرسپولیس را نداشته باشد: هر جا رفتم، طبق معمول در بحران تیم‌ها بوده است. احتمالا یک سال بشود در یک باشگاه، چه ایرانی و چه خارجی، که ساختار خوبی داشته باشد و دغدغه زمین تمرین و پول و سفر و … نداشته باشی، کار کنم. دوست دارم یک سال شرایطی باشد که فقط تمرکزم روی او گفت و گو‌های فنی باشد. این اتفاق برای من در باشگاه‌هایی که بودم، نیفتاده است.

ادامه مطلب
عکس‌| پیام کریم بنزما برای مردم فلسطین » اصفهان امروز آنلاین

او گفت: احتمالا ذوب‌آهن نسبت به دیگر باشگاه‌ها بهتر می بود و دغدغه‌ای نداشتم. دوست دارم کار در باشگاهی که دغدغه‌ای برای گرفتن امکانات نداشته باشم، توانایی کنم. این فوتبالی می بود و غیرفوتبالی هم آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم. احتمالا کلیشه‌ای باشد اما این آرزوی همه مردم است و یک آرزوی بزرگ محسوب می‌شود.

او در رابطه آینده خود و گمان سرمربیگری در خارج از سرزمین اظهار داشت: من در کل فوتبال ایران را دوست دارم، چون توانایی و احساسات در آن زیاد است و رقابت سخت است‌. هرچند که از لحاظ امکاناتی قابل قیاس با تیم‌های عربی نیست، اما چه تیم موفق شود، چه جام بگیرم و چه نگیرم، هنگامی به کارکرد خودم نگاه می‌کنم می‌خواهم ببینم اثری روی بازیکنان جوان داشتم؟ توانستم به بازیکنان جوان خدمت کنم؟ توانستم نسلی را به فوتبال ایران بیاورم که تاثیرگذار باشند؟ این دلخوشی زیاد خوبی به مربیان و خصوصا خود من می‌دهد.

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات دختر معلول هوادار رونالدو با علی دایی » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

یحیی با ابراز علاقه به سرمربیگری در خارج سرزمین گفت: یقیناً کتمان نمی‌کنم که دوست دارم چند فصلی را هم خارج از سرزمین توانایی کنم اما فوتبال ایران طوری است که با سختی‌هایی که وجود دارد، باز هم دوست داشتنی است و ته دلت این که حس می‌کنی می‌توانی تاثیرگذار باشی و چند جوان را بالا بیاوری و این زمان را بدهی که خودشان را نشان بدهی، زیاد خوب است.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
عکس| هادی چوپان آمادگی‌اش را به رخ کشید! » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments