هزاران نفر شکست می‌خورند تا یک نفر شبیه من موفق شود

هزاران نفر ناکامی می‌خورند تا یک نفر همانند من موفق شود


«مستر بیست»، یکی از مشهورترین یوتوبرهای جهان، به افرادی که می‌خواهند اینفلوئنسر شوند پیشنهاد می‌کند که راه او را جستوجو نکنند؛ چرا که به حرف های این یوتوبر، از هزاران نفری که این مسیر را طی می‌کنند، احتمالا تنها یک نفر همانند او به این چنین موفقیتی برسد.

مستر بیست در شبکه اجتماعی ایکس پستی انتشار کرده و در آن به جوانانی که علاقه‌مند به تشکیل محتوا می باشند، پیشنهاد‌هایی کرده است. او می‌گوید:

«دردناک است که می‌بینم افراد کار و مدرسه خود را به تصمیم تشکیل محتوا رها می‌کنند، درحالی‌که تا این مدت آمادگی انجام این چنین کاری را ندارند. به‌ازای هر یک نفری که همانند من به پیروزی می‌رسد، هزاران نفر ناکامی می‌خورند.»

هزاران نفر ناکامی می‌خورند تا یک نفر همانند من موفق شود ۷

پیشنهاد‌های مستر بیست به جوانانی که می‌خواهند اینفلوئنسر شوند

«جیمی دونالدسون» ۲۵ ساله که با نام مستر بیست شهرت دارد، یکی از شناخته‌شده‌ترین اینفلوئنسرهای حال‌حاضر جهان است؛ او اخیراً به افرادی که می‌خواهند راه او را پیش بگیرند، پیشنهاد‌هایی کرده است؛ یقیناً این اولین‌بار نیست که او این چنین پیشنهاد‌هایی می‌کند.

ادامه مطلب
نگاهی به قیمت ماشین در روزهای میانی اسفند 1402 + جدول
آخرین مطالب

دونالدسون طی مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۳ حرف های می بود:

«هیچ‌کس کاری را که من انجام می‌دهم، بهتر از خود من انجام نمی‌دهد. هر پنی از درآمدم را اندوخته‌گذای می‌کنم و هر ساعتی که بیدارم، کار می‌کنم؛ این خارج از توان هر انسان فرد دیگر است. هیچ‌کس همانند به من نخواهد می بود، چون هیچ‌کس کاری را که من انجام می‌دهم، انجام نمی‌دهد.»

اگرچه این ادعاها مقداری افراطی به‌نظر می‌رسند، ولی می‌توان یک مسئله از سخن بگویید‌های او را صحیح و صادقانه پنداشت؛ تولیدکنندگان محتوا طبق معمولً باید زیاد سخت کار کنند تا موردتوجه مخاطبان خود قرار گیرند و به‌مرور به یک اینفلوئنسر تبدیل شوند. یقیناً حتی اگر فردی در تشکیل محتواهای خود سخت‌کوش باشد، تا این مدت هیچ تضمینی وجود ندارد که به پیروزی برسد؛ چرا که تعداد بسیاری از ستاره‌های رسانه‌های اجتماعی به همان اندازه که تلاش می‌کنند و توانایی دارند، شهرت و دیده‌شدن آن‌ها به شانس و اقبال وابسته بوده است.

ادامه مطلب
مطالعه محقق ایرانی موفق به کشف روش سیستماتیک جیلبریک ChatGPT شد

این چنین باید به این مسئله دقت کرد که درآمد مستر بیست تنها از رسانه‌های اجتماعی نیست. او چندین کسب‌وکار گوناگون در حوزه فست‌فود و شکلات راه‌اندازی کرده است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید





منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments