قیمت فیدلیتی پرستیژ

قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن‌موتور اظهار شد


پیش از آنکه به سال ۱۴۰۳ برسیم، قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن‌ موتور اظهار شد. این ماشین همانند فیدلیتی پرایم، در قالب دو تیپ ۵ و ۷ نفره به فروش می‌رسد که تیپ ۷ نفره قیمت بیشتری دارد. قیمت فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره معادل ۱.۵۶۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان اظهار شده است و تیپ ۷ نفره آن نیز ۱.۵۷۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت دارد.

با دقت به نرخ‌های اظهار‌شده، قیمت فیدلیتی پرستیژ نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان نسبت به فیدلیتی پرایم گران‌تر است. دراِزای این اختلاف قیمت، ظاهری تازه، امکانات زیاد تر و مشخصات فنی نیرومندتر را در اختیار خواهید گرفت. از آنجایی که خودروهای تولیدی بهمن‌ موتور اختلاف قیمت قابل‌توجهی را بین بازار و کارخانه توانایی می‌کنند، انتظار داریم تا قیمت فیدلیتی پرستیژ نیز در بازار آزاد به نزدیک به دو میلیارد تومان یا فراتر از آن برسد.

ادامه مطلب
پیگیری شخصی در نشت اطلاعات چندان مقدور نیست

دراِزای پرداخت قیمت فیدلیتی پرستیژ، چه چیزی نصیب شما خواهد شد؟

بزرگ‌ترین تفاوت فیدلیتی پرستیژ در قیاس با فیدلیتی پرایم، مشخصات فنی ارتقایافته این ماشین است. تیپ پرستیژ برخلاف تیپ پرایم، پیشرانه حجیم‌تری را زیر کاپوت خود جای داده. این پیشرانه از نوع ۱.۶ لیتری توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت است که حداکثر ۱۹۷ اسب‌بخار قوت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه درواقع برای محصولات چری گسترش یافته است و در برند زیرمجموعه آن یعنی جتور نیز مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. فیدلیتی پرستیژ نیز همان جتور X70 پلاس است که با نام و نشان تازه به بازار ایران می‌آید.

قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن‌موتور اظهار شد ۷

همانند پیشرانه، گیربکس فیدلیتی پرستیژ نیز تحول کرده است. جعبه‌دنده هفت‌سرعته دوکلاچه که در خودروهای فونیکس مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد، روی فیدلیتی پرستیژ نیز نصب شده است؛ به این علت انتظار داریم که شتاب و کشش بهتری را از تیپ پرستیژ فیدلیتی نسبت به تیپ پرایم ناظر باشیم. یقیناً باید خاطرنشان کرد که پیشرانه این ماشین از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ پیروی می‌کند و به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

ادامه مطلب
بهترین کاراکترهای سری کال آف دیوتی بلک آپس_اصفهانیا
آخرین مطالب

امکانات فیدلیتی پرستیژ نیز به این شرح می باشند: جلو و جانبی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS ،EBD ،EBA ،BA ،ESC ،TCS، رادارهای حرکت بین خطوط و نقطه کور، کنترل حرکت در سربالایی، نمایش سختی باد تایرها، سقف پانوراما بازشو، صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی مرکزی، کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، درِ صندوق برقی دارای سنسور پا، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی جلو دارای گرمکن، سنسورهای پارک، سیستم نورپردازی داخلی و دوربین ثبت وقایع.

ادامه مطلب
امروز در فضا: مشاهده سیاره تازه ولکان_اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments