کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد

کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معارفه کرد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، مدیران تازه قسمت‌های گوناگون این اتفاقات سینمایی با نظر کمال تبریزی دبیر جشنواره، محمدحسین رجبی دوانی رئیس شورای سیاست‌گذاری و مهدی حیدری مدیر جشنواره و قائم‌مقام شورای سیاست‌گذاری به ترتیب زیر منصوب شدند:

ابوالفضل جلیلی (مشاور عالی و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره)، مسعود نجفی (دبیر اجرایی)، حمید قمری (مدیر هماهنگی و دبیر شورای سیاست‌گذاری)، فرید حیدری (مدیر امور اداری و مالی و عضو شورای سیاست‌گذاری)، سمیه علیپور (مدیر روابط عمومی و رسانه)، مهرداد سلیمانی (مدیر دبیرخانه و مدیر فنی)، حمیدرضا بیدقی (مدیر هنری)، وحید رونقی (مدیر ارتباطات و برنامه‌های جنبی)، سید کاظم میرزاده (مدیر پشتیبانی)، هیلا سادات جاوید (مشاور و کارشناس حقوقی) و پدرام پاک آیین (مشاور رسانه‌ای).

پیش‌ازاین فرهاد قائمیان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به‌گفتن مشاور عالی و آرش زینال خبری، مدیر تشکیل، تهیه‌کننده و مجری مطرح سینما و تلویزیون، به‌گفتن مشاور هنری جشنواره معارفه شدند.

نگاه مختصر به پیشینه مدیران تازه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی:

ادامه مطلب
چندقلوها به «کودک‌شو» می‌آیند/ پخش اختصاصی‌برنامه فطر در سه شب
آخرین مطالب

ابوالفضل جلیلی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوینگر یکی از معتبرترین فیلمسازان ایرانی در سینمای جهان به حساب می اید. او سازنده فیلم‌های تحسین‌شده «گال»، «رقص خاک»، «دان»، «دلبران» و «حافظ» است که در جشنواره‌های بین‌المللی وجود پررنگی داشتند و موفق به کسب جوایز شدند. جلیلی در نوامبر ۲۰۰۸ در قسمت اختصاصی سی‌امین دوره جشنواره سه قاره در فرانسه مورد تشکر قرار گرفت.

مسعود نجفی دانش‌آموخته رشته مطالعات فرهنگی و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد است. او در دو دهه قبل علاوه بر فعالیت مستمر رسانه‌ای به‌گفتن خبرنگار، سردبیر و مدیرمسئول، به زمان هفت سال مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم فجر را مسئولیت‌دار می بود و چهار سال نیز به‌گفتن مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی فعالیت داشت. تألیف کتاب‌های سینمایی ازجمله «مرور ۳۰ سال جشنواره فیلم فجر»، ساخت بیشتر از ۱۰ فیلم مستند، تهیه و کارگردانی چند برنامه تلویزیونی و… از دیگر اسبق اوست.

ادامه مطلب
سپاهان با هت تریک رامین لیگ را به آخر برد

حمید قمری، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و مدیرکل حوزه ریاست، امور استان‌ها و روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی است. او سابقه مدیریت در حوزه‌های مطرح و برنامه‌ریزی، خدمات علمی، چاپ و انتشارات و خبر‌رسانی را دارد.

فرید حیدری دانش‌آموخته مقطع دکترا مدیریت رسانه، نویسنده، مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه و هوش مصنوعی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فصل هنر (موسسه طراح و برگزارکننده جشنواره) رئیس هیئت‌مدیره موسسه سینمایی موج تماشا، مدیرمسئول چندین رسانه خبری آنلاین و مکتوب و مدیرمسئول یک موسسه مطبوعاتی است. او به‌گفتن تدوینگر، مجری و گزارشگر ساخت و تشکیل چند فیلم مستند و نماهنگ و فعالیت در واحد تشکیل صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

سمیه علیپور از سال ۱۳۸۱ فعالیت در رسانه را اغاز کرد. او در دو دهه قبل علاوه بر وجود مستمر در مطبوعات، مدیریت روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، سردبیری چهار دوره کتاب جشنواره جهانی فیلم فجر، سردبیری چهار دوره کتاب بازار جشنواره جهانی، سردبیری دو دوره بولتن جشنواره ملی فیلم فجر، دبیری ستاد خبری جشنواره ملی فیلم فجر، دبیری بولتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان را بر مسئولیت داشت.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

مهرداد سلیمانی دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و رشته سینماست و کارگردانی، تصویربرداری و تدوین بیشتر از ۱۰۰ فیلم مختصر و نیمه بلند داستانی و مستند را در کارنامه دارد. سلیمانی در سال‌های تازه مدرس دانشگاه علمی کاربردی و مدیر فنی و اجرایی بیشتر از ۳۰ جشنواره ملی و بین‌المللی بوده و سابقه قضاوت در دوره‌های گوناگون جشنواره‌های ملی و بین‌المللی فیلم مختصر را دارد. برگزاری بیشتر از ۵۰ کارگاه آموزشی در عرصه مبانی سینمای دیجیتال در جشنواره‌های سینمایی و مراکز آموزش فیلمسازی در تهران و شهرستان‌ها از دیگر فعالیت‌های اوست.

ادامه مطلب
لزوم تسهیل صدور ویزا و گسترش گردشگری سلامت در کشورهای عضو ACD

حمیدرضا بیدقی، طراح، تصویرگر و نویسنده، نزدیک به ۳۰ سال سابقه فعالیت در این عرصه را دارد و در این زمان بیشتر از ۲۰۰ کتاب را تصویرسازی کرده است. او این چنین به‌گفتن طراح پوستر، عضو هیئت‌ انتخاب و قضاوت با جشنواره‌های گوناگون ازجمله فجر و سینماحقیقت همکاری کرده است.

وحید رونقی دانش‌آموخته رشته سینما در مقطع کارشناسی، گوینده، دوبلور، مجری و تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون است. از فعالیت‌های او در این حوزه می‌توان به برنامه‌های «سینما آی فیلم»، «کافه فیلم»، «عید دیدنی»، «نقد سینما»، «مکث»، «عکس زندگی» و «یه روز تازه» اشاره کرد.

سید کاظم میرزاده دانش‌آموخته رشته عکاسی، مستندساز، تصویربردار و تدوینگر است. وی مدیر حمایتجشنواره گردشگری و چندین اتفاقات و همایش‌های گوناگون است.

هیلا سادات جاوید دانش‌آموخته رشته سینما، وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور حقوقی، پژوهشگر انتشارات حقوقی، مؤلف کتاب‌های حقوقی کاربردی و متخصص در امور قراردادها است.

ادامه مطلب
امروز از کیارستمی، مهرجویی و بیضایی نام می‌برید ولی روزگاری نمی‌گذاشتید کار کنند/حمایتاز سینما با دخالت متفاوت است/ حقوق کودکانتان را تضییع نکنید

پدرام پاک‌آیین دانش‌آموخته رشته حقوق و مدیر فرهنگی و رسانه‌ای است. او هم‌اکنون مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات است. وی سابقه عضویت در شورای سردبیری روزنامه‌های جام جم و ایران و مدیرکلی نظارت و برسی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور، مدیرکلی فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، مدیرکلی ارتباطات و خبر‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکلی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ را در کارنامه خود دارد.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با همکاری موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در سه قسمت مهم، تجربی و جنبی برگزار می‌شود. قسمت مهم شامل فیلم‌های داستانی (مختصر و بلند)، مستند، انیمیشن و نماهنگ منطبق با نوشته جشنواره می‌شود؛ قسمت تجربی آثاری با نوشته و اهداف جشنواره را در برمی‌گیرد که برای روایت داستان از راه حلهای غیرمعمول و تازه منفعت گیری کرده‌اند؛ و قسمت جنبی به آثاری تعلق دارد که نتوانسته‌اند به قسمت‌های رقابتی جشنواره راه اشکار کنند.

ادامه مطلب
تحول چهره بازیگر «جومونگ» در ۴۷ سالگی / عکس » اصفهانیا

اسامی فیلم‌های سینمایی، فیلمنامه‌ها و دیگر آثار راه‌یافته به جشنواره به‌زودی اظهار می‌شود.

۵۷۵۷



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments