ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی

ادگار داویدز مهمان اختصاصی تمرین تیم‌ملی » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اولین روز اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان بعد از بازی‌های هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری را انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین «ادگار داویدز»، بازیکن اسبق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا، با وجود در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و او مباحثه کرد. داویدز در جمع ملی‌پوشان با گفتن تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم سرزمین را با اهمیت ترین نوشته برای بازیکنان ملی گفت و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران او گفت: «بازی‌های شما را مدام جستوجو می‌کنم.»

ادامه مطلب
فرهاد مجیدی به جستوجو یک استقلالی؛ بمب زمستانی در اتحاد کلباء!

او در آخر او گفت: کاری کنید که نه‌تنها خانواده و پدر و مادر که مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به اسبق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب پیروزی اغاز کنند. او او گفت: ما از امروز باید برای اهداف تازه کارمان را اغاز کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی او گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفرید و باید لیاقت خود را ثابت و برای شادکردن مردم تلاش کنید. شادکردن مردم یعنی رضایت خدا. به این علت با احترام به یکدیگر و به‌اختصاصی بازیکنان باتجربه، همه کوششتان را برای پیروزی این پیراهن انجام دهید.

ادامه مطلب
بارسا را حذف کنید و 10 میلیون یورو بگیرید! » اصفهانیا

در آخر پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

۲۵۷ ۲۵۱

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments