در دور سوم اجرا/«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد

در دور سوم اجرا/«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، نمایش «دُشمنِ خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید ‌عراقی در دور سوم اجرا، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این تاثییر نمایشی در دور اول اجرای خود در عمارت نوفل‌لوشاتو و در دور دوم در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در کل با ۴۰ اجرا توانست بیش‌از ۳۰۰۰ مخاطب داشته باشد.

«دشمن خدا» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، موفق به دریافت (تقدیر و دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد؛ مجید عراقی)، (تقدیر و دیپلم افتخار نویسندگی؛ عمادالدین رجبلو)، (تقدیر و دیپلم افتخار بازیگری کودک؛ نفس جافری و ضحا رجایی‌فر)، (بهترین تاثییر کمدی جشنواره) و این چنین (نامزد دریافت بهترین کارگردانی؛ مجید عراقی) و (نامزد دریافت بهترین طراحی صحنه؛ سمیرا سرچاهی) شد.

ادامه مطلب
بشنوید| حال امام زمان(عج) در هنگام ظهور از زبان شیخ احمد کافی

این تاثییر نمایشی در دومین جشن تئاتر و موسیقی حافظ (علی معلم) در قسمت توانایی تازه تئاتر ایران نیز نامزد دریافت بهترین بازیگر (ضحا رجایی‌فر)، نامزد دریافت بهترین بازیگر (نفس جافری) و نامزد بهترین نویسندگی (عمادالدین رجبلو) شد.

علی ‌غریب، مجید ‌عراقی، سیده‌اسوه صادقی، امیرمحمد درویش و حامد ‌فعال در این تاثییر نمایشی ایفای نقش می‌کنند. این چنین نفس جافری و ضحا رجایی‌فر، بازیگران ۹ ساله «دشمن خدا» می باشند.

علی ‌غریب به‌گفتن تهیه‌کننده و سعید سیادت به‌گفتن مجری مطرح در این پروژه وجود دارند.

ادامه مطلب
فرونشست؛فرونشست است

نمایش «دشمن خدا» در دو اپیزود دبستان دخترانه و پادگان نظامی روی صحنه می رود.
اپیزود اول این نمایش، روایت دعوای دو دختر کوچک بر سر برگه انشا در دفتر ناظم دبستانی دخترانه است و اپیزود دوم نیز دعوای دو سرباز در دفتر فرمانده پادگان را به نمایش می‌گذارد؛ اینجاست که ما باید قضاوت کنیم که چه فردی افترا می‌گوید؟

دیگر عوامل این تاثییر نمایشی و محل اجرا به‌زودی اظهار خواهد شد.

۲۲۰

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments