نام «اپل آیدی» احتمالاً هم‌زمان با انتشار iOS 18 به «اپل اکانت» تغییر می‌کند

نام «اپل آیدی» به گمان زیادً هم‌زمان با انتشار کردن iOS 18 به «اپل اکانت» تحول می‌کند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در آخرین گزارش خود به این نوشته اشاره کرده است که نام «اپل آیدی» (Apple ID) در سال ۲۰۲۴ همراه با نسخه تازه سیستم‌عامل iOS 18 و macOS 15 به «اپل اکانت» (Apple Account) تحول اشکار خواهد کرد.

اپل آیدی اصطلاحی است که برای حساب‌های حاضر در سرویس‌های آنلاین گوناگون اپل منفعت گیری می‌شود. درواقع اپل آیدی حسابی است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرویس‌هایی همانند iCloud و اپ استور دسترسی داشته باشند. این چنین با منفعت گیری از Apple ID، کاربران می‌توانند برنامه و موسیقی خریداری کنند، با پشتیبانی iCloud داده‌های خود را به‌صورت ریموت بین چندین دستگاه منتقل کنند و این چنین از فروشگاه آنلاین اپل خرید انجام بدهند.

اکنون خبرهایی در رابطه تحول نام اپل آیدی به اپل اکانت نقل شده است. این نخستین‌بار نیست که این چنین موضوعی نقل می‌شود و پیش‌تر نیز خبرهایی در این مورد انتشار شده می بود.

ادامه مطلب
این ربات قبل از لبخندزدن شما، آن را تشخیص می‌دهد + ویدیو_اصفهانیا
نام «اپل آیدی» به گمان زیادً هم‌زمان با انتشار کردن iOS 18 به «اپل اکانت» تحول می‌کند_اصفهانیا ۷

در سال ۲۰۲۴، «اپل اکانت» جانشین «اپل آیدی» می‌شود

همان گونه که حرف های شد، مارک گرمن در خبرنامه «Power On» بلومبرگ به این نوشته اشاره کرده است که نام Apple Account در اواخر سال ۲۰۲۴ انگارً جانشین Apple ID در نرم‌افزار و وب‌سایت اپل خواهد شد. این تحول به گمان زیادً هم‌زمان با اراعه نسل بعدی سیستم‌عامل‌های اپل ازجمله iOS 18 خواهد می بود. انتظار می‌رود اپل در WWDC به‌صورت رسمی این تحول را اظهار کند تا گسترش‌دهندگان زمان ملزوم برای پذیرفتن این تحول را در اختیار داشته باشند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دادگاه اپل را فراخواند؛ کوپرتینویی‌ها باید درمورد مشکلات ایرتگ پاسخگو باشند_اصفهانیا

اگرچه هیچ دلیلی به‌صورت رسمی برای تحول این نام تجاری نقل نشده است، اما به‌گمان‌زیاد اپل این کار را انجام می‌دهد. باید دید درنهایت تصمیم اپل در رابطه این نوشته چیست و آیا این چنین تغییری انجام می‌شود یا خیر.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments