صدر نشین پارسال؛قهرمان لیگ نخواهد بود!

صدر نشین پارسال؛قهرمان لیگ نخواهد می بود! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

ایمان گودرزی؛ آخرین هفته لیگ بیست و سوم روز یکشنبه به آخر رسید، استقلال تهران با برد روبه رو هوادار صدرنشین لیگ در آخر سال ۱۴۰۲ باقیماند و پرسپولیس با سه امتیاز کمتر در تعقیب آبی پوشان تهرانی است. اما سوالی که پیش می‌آید این است آیا صدرنشینی در سال تازه ضمانت کننده قهرمانی در آخر فصل است؟ قطعا خیر، بعد بیایید با هم صدرنشینان عید نوروز و سرنوشت آنها را در ۴ فصل تازه بازدید کنیم؛

۱۳۹۸

سال ۱۳۹۸ سال عجیبی برای فوتبال ایران و این چنین جهان می بود، شیوع ویروس کرونا علتشد که در اسفند بازی های لیگ به آخر برسد و تا خبر ثانوی رقابتی برگزار نشود. در این سال ناظر جدالی سخت و سنگین بین تیم های مدعی همانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، شهر ماشین و… در لیگ برتر نوزدهم باشیم. رقابت های حساسی که میلیون ها ایرانی را به ورزشگاه و پای تلویزیون می کشاند. در ابتدای لیگ فوتبال ۹۸ ۹۹ تیم های سپاهان، تراکتور و شهر ماشین با نمایش های درخشان توانسته اند با رقیب ها مقداری فاصله تشکیل کنند. پرسپولیس که لیگ برتر را خوب اغاز کرده می بود به علت لغزش بین راه چند پله تنزل کرد و استقلال تهران با بهبود کارکرد از پایین جدول به رده های میانی و بالا آمده و امیدهای جدیدی در دل هواداران برای قهرمانی به وجود اورده است اما دچار حاشیه های رفتن و ماندن آندره آ استراماچونی شد. یقیناً این حاشیه ها به استقلال محدود نماند و کالدرون سرمربی پرسپولیس را نیز در برگرفت. در نهایت با آمدن یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی این دو تیم تا حدی به ارامش رسیدند. در آخر سال ۱۳۹۸ پرسپولیس با ۴۱ امتیاز از ۱۹ بازی صدرنشین می بود و در آخر موفق به قهرمانی شد.

ادامه مطلب
او مباحثه بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است

۱۳۹۹

در لیگ بیستم شرایط برگزاری مسابقات بهتر از سال قبل می بود و بازی ها بدون وجود تماشاگرها با مراعات پروتکل ها برگزار می‌شود در فصل ۹۹-۰۰ مطابق معمول پرسپولیس، استقلال و سپاهان به جستوجو جام نقره‌ای بودند، در آخر سال ۱۳۹۹ شاگردان طلایی پوش محرم نوید کیا موفق شدند به لطف تفاضل بهتر نسبت به پرسپولیس با ۳۷ امتیاز از ۱۸ بازی سال را با صدر نشینی همه کند اما در آخر فصل این با تنها ۲ امتیاز کمتر از شاگردان یحیی گل محمدی دستشان از جام مختصر ماند و این قرمزها بودند که برای پنجمین سال متوالی قهرمان ایران شدند.

ادامه مطلب
تغییر زمان بازی هفته نهم استقلال » اصفهان امروز آنلاین

۱۴۰۰

فصل ۱۴۰۰-۰۱ همه چیز آبی می بود، فرهاد مجیدی فردی می بود که به سلطه‌ی ۵ فصله‌ی قرمزهای پایتخت آخر داد و با یک رکورد تاریخی استقلال را در آخر فصل بدون حتی یک ناکامی به قهرمانی رساند، هنگامی تیمی بدون ناکامی قهرمان شده بعد منطقی است که قهرمان عید نوروز نیز آبی پوشان تهران باشند. شاگردان فرهاد مجیدی با ۵۵ امتیاز از ۲۳ بازی موفق شدند سال ۱۴۰۰ را با صدر نشینی به آخر برسانند و در ادامه‌ی روال خوبی که داشتند بدون ناکامی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

۱۴۰۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سال ۱۴۰۱ بار دیگر سال عیدی طلایی پوشان به هوادارانشان می بود، سپاهان در آخر سال ۱۴۰۱ با ۴۶ امتیاز از ۲۲ بازی در صدر جدول رده بندی قرار داشت و پرسپولیس با یک و استقلال با ۳ امتیاز به جستوجو اصفهانی ها بودند، در نهایت باز هم اصفهانی ها نتوانستند به حسرت ۸ ساله‌ی خود آخر دهند این پرسپولیس می بود که بار دیگر قهرمان لیگ شد. سپاهان در آخر فصل فقط با یک امتیاز اختلاف کورس را به شاگردان یحیی گل محمدی اهدا کرد.

ادامه مطلب
عکس‌| سردار آزمون علیه صداوسیما؛ این می بود فرهنگ‌سازی؟ به شعور ما توهین شد!

۱۴۰۲

هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های سرزمین یکشنبه برگزار شد و استقلال و پرسپولیس با پیروزی‌هایی که روبه رو حریفان خود هوادار و پیکان به دست آوردند، به رقابت فشرده‌شان در صدر جدول ادامه دادند. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با دو گل پیکان را از پیش رو برداشت و استقلال هم در ورزشگاه پاس قوامین با یک گل هوادار را ناکامی داد تا آبی‌ها سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی به آخر رساند. اکنون باید چشم به راه ماند و دید شاگردان نکونام می توانند خاطرات خوب فرهاد را تکرار کنند یا همانند سپاهان فقط یک صدرنشین نوروز خواهند ماند و قهرمان آخر فصل نام فرد دیگر خواهد می بود.

زیاد تر بخوانید؛

۲۵۷ ۲۵۱

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری

ادامه مطلب
عکس‌| خوشحالی جیمی‌جامپ دختر از هدیه یک استقلالی » اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments