حالا در واتس‌اپ می‌توانید حداکثر 3 پیام را پین کنید

اکنون در واتس‌اپ می‌توانید حداکثر ۳ مطلب را پین کنید_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

واتس‌اپ از آذرماه سال قبل قابلیت پین‌کردن مطلب‌ها را فراهم کرده می بود و اکنون می‌توانید مطلب‌های بیشتری را در بالای یک چت پین کنید. همه کاربران تا این مدت به این قابلیت دسترسی ندارند ولی به‌زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا و «ویل کاتکارت»، رئیس واتس‌اپ هر دو در کانال‌های خود اظهار کرده‌اند که اکنون می‌توان حداکثر سه مطلب را در بالای یک چت پین کرد که با این وجود، می‌توان سریع تر به اطلاعات موردنیاز خود دست اشکار کرد. همانطور که TechCrunch اشاره می‌کند، فقط می‌توان مطلب‌هایی را پین کرد که از زمان راه‌اندازی این ویژگی ارسال شده‌اند.

محدودیت‌ها و جزئیات پین‌کردن مطلب‌های واتس‌اپ

اکنون در واتس‌اپ می‌توانید حداکثر ۳ مطلب را پین کنید_اصفهانیا ۷

اپلیکیشن مطلب‌رسان متعلق به متا این چنین صفحه Help Center خود را به روز کرده است تا قوانین تازه مربوط به قابلیت پین‌کردن سه مطلب را خبر‌رسانی کند. مطابق توضیحات این صفحه، می‌توانید علاوه بر مطلب‌های متنی، تصاویر و نظرسنجی‌ها را نیز پین کنید تا به زمان ۲۴ ساعت، ۷ روز یا یک ماه کامل در بالای چت نمایش داده شوند.

ادامه مطلب
شرکت مالک نشان تجاری تردز خواستار تغییر نام شبکه اجتماعی جدید متا شد

اگر فقط یک مطلب را پین کنید، خودِ مطلب در بالای چت نشان داده می‌شود. اما اگر مطلب‌های بیشتری را پین کنید، فقط تعداد مطلب‌هایی که پین شده‌اند نمایش داده می‌شود. با ضربه‌زدن روی آن نیز مطلب‌های پین‌شده به‌ترتیب نمایش داده خواهد شد. برای پین‌کردن یک مطلب نیز فقط نیاز است تا انگشت خود را روی آن سختی دهید و گزینه «پین» را انتخاب کنید. سپس باید زمان‌زمان موردنظر خود را انتخاب کنید.

در چند زمان قبل، ویژگی‌های قابل‌دقت فرد دیگر نیز به واتس‌اپ اضافه شده‌اند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن اشاره کرد که شامل فهرست‌های شماره‌دار و بولت‌دار، نقل‌قول‌ها و کدهای درون خطی می‌شود.

ادامه مطلب
شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا + سریع ترین راه اخذ آن

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments