عکس| ستاره استقلال دختربچه اهوازی را به آرزویش رساند

عکس| ستاره استقلال دختربچه اهوازی را به آرزویش رساند » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در هفته پیش از برگزاری دربی پایتخت، استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم نام خوزستانی خود رفت که در نهایت موفق شد با تک گل گوستاوو بلانکو به پیروزی در دست یابد و سه امتیاز زیاد مهم را از تقابل برابر شاگردان سیروس پورموسوی کسب کند.

به نقل از افتاب وطن در آخر این دیدار می بود که انتشار کردن یک ویدیو از سوی صفحه اینستاگرام افتاب وطن زیاد مورد دقت قرار گرفت. جایی که یک دختر بچه هوادار استقلال به نام مانیا از پیمان بابایی خواست می‌کرد تا کیت خودش را به او اهدا کند.

اما از آنجایی که استقلالی‌ها همه وسایل خود از جمله لباس‌های بازیکنان را درون جعبه اتوبوس قرار داده بودند، کوششهای پیمان بابایی و صالح حردانی برای یافتن کیت این تیم و اهدای آن به دختر و چه هوادار استقلال بی‌نتیجه می بود. در ویدیویی که توسط افتاب وطن انتشار شده، پیمان بابایی در چند مرحله تصمیم دارد تا تیشرت خود را از تن دربیاورد و به جای کیت به این هوادار تقدیم کند که این اتفاق نیز رخ نمی‌دهد.

ادامه مطلب
عکس| کنعانی‌زادگان با کی‌روش تسویه حساب کرد » اصفهان امروز آنلاین

در نهایت و بعد از تلاش ناکام مانیا برای تصاحب کیت استقلال، اعضای این تیم با اتوبوس راهی فرودگاه خواهد شد، ولی انتشار کردن ویدیوی گریه‌های این کودک توسط افتاب وطن و یافتن شماره تماسی از پدر این کودک خردسال جهت شد تا پیمان بابایی به پشتیبانی تیم رسانه‌ای استقلال، در تلاش برای ارسال کیت خود به اهواز باشد.

تعطیلی مسابقات لیگ برتر و اغاز سال نو زمان خوبی می بود تا پیمان بابایی بتواند کیت خود را که تصمیم داشته می بود به دختربچه هوادار استقلال تقدیم کند برای او ارسال کند. اتفاقی که در نهایت و در تعطیلات سال نو رقم خورد و مانیا دختربچه هوادار استقلال توانست به خواسته خود برسد و او با کیت دوم استقلال که در دیدار برابر هم نام خوزستانی بر تن بازیکنان این تیم می بود، عکس یادگاری گرفت تا بابایی اینگونه عیدی مانیا را برای او ارسال کرده باشد.

ادامه مطلب
عکس| یک زن عامل دوپینگ ستاره استقلال شد » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۷ ۲۵۱

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments