تنوع آثار؛ ویژگی متمایز سومین دوره جشنواره پژواک رادیو

تنوع آثار؛ ویژگی نزدیک سومین دوره جشنواره پژواک رادیو » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین،به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره پژواک رادیو، غلامرضا بحیرایی مسئول کمیته داوران با اظهار این خبر او گفت: کار انتخاب آثار که با وجود ۲۵ داور از بین برنامه‌سازان و کارشناسان خبره رادیویی از بهمن ماه قبل اغاز شده می بود به سرانجام رسید و بیشتر از ۲۰۰ برنامه به مرحله بعدی رقابت راه اشکار کردند.

وی در ادامه افزود: با پایان این قسمت از قضاوت‌ها مرحله دوم قضاوت کلید خورده است. در این مرحله از ازمایش ها ۳۰ داور و کارشناس خبره در حوزه برنامه‌سازی بویژه برنامه‌سازی مستند منفعت خواهیم برد.

وی اصرار کرد: کار قضاوت این مرحله تا ۲۵ فروردین به طول خواهد انجامید و بعد از آن برنامه‌های راه یافته به مرحله نهایی معارفه خواهد شد.

ادامه مطلب
دلیلی بر مشروعیت بهتان‌زدن به اهل بدعت وجود ندارد » اصفهان امروز آنلاین

مسئول کمیته داوران گفت: مسئله قابل تامل در این دوره از جشنواره، وجود پر رنگ و استقبال خوب مخاطبان رادیو و علاقمندان برنامه‌سازی در قسمت مردمی است که این تنوع و استقبال کار انتخاب بهترین‌ها را دشوار می‌کند. وجود قوی برنامه‌سازان مراکز چون همیشه از ویژگی‌های بارز جشنواره پژواک است.

۲۲۰۵۷

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
نظر سفر دلنشین داریوش ارجمند برای نوروزگردی » اصفهانیا

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments