شاگرد اول‌های کلاس پروفسور

شاگرد اول‌های کلاس پروفسور » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

حامد جیرودی؛ برانکو ایوانکوویچ که هدایت آن تیم را برعهده داشت، هشت سال سپس، هنگامی به ایران برگشت توانست یکی از درخشان‌ترین دوران‌های پرسپولیس را رقم بزند و با سه قهرمانی پیاپی در لیگ، یک جام حذفی، سه سوپرجام و رساندن سرخ‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا، این تیم را به افتخارات بسیاری رساند. حسین فرکی هم که دستیار این مربی کروات در تیم ملی می بود نیز، سپس از تیم ملی پیروزی‌های خوبی به دست آورد و در لیگ سیزدهم فولاد و در لیگ چهاردهم سپاهان را به قهرمانی رساند تا دو جام پیاپی را در کارنامه مربیگری‌اش به ثبت رساند اما نگاهی به لیست بازیکنان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶، مشخص می کند که بازیکنان آن تیم هم در آخر فوتبال خود داخل چرخه مربیان فوتبال ایران شدند و اکنون در زمره مربیان جوان و بعضاً موفق به‌شمار می‌روال تا شاگرد اول‌های کلاس پروفسور لقب بگیرند.

ادامه مطلب
واکنش رسمی نامزد نیمار به سرقت مسلحانه » اصفهانیا

یحیی؛ مردی با ۹ جام
یحیی گل‌محمدی که گل تیم ملی در بازی اول آن تورنمنت برابر مکزیک را به ثمر رساند، قطعاً گل سرسبد این مربیان است که دوران مربیگری زیاد موفقی داشته است. او بعد از دو قهرمانی در جام حذفی و یک سوپرجام با ذوب آهن، در پرسپولیس هم توانست سه قهرمانی در لیگ برتر، یک جام حذفی و دو سوپرجام کسب کند و قرمزها را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند. او با این که در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد اما با ۹ قهرمانی قطعاً یکی از موفق‌ترین مربیان فوتبال ایران است.

مأموریت مهم سهراب
دیگر گل تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ را سهراب بختیاری‌زاده در بازی با آنگولا به ثمر رساند. این دفاع کننده خوش‌فکر، مربیگری در تیم‌هایی همانند نفت مسجدسلیمان، امید ایران (دستیار)، استقلال خوزستان و شهر ماشین را توانایی کرده و اکنون هم سرمربی صنعت نفت است. قطعاً نجات آبادانی‌ها از انتهای جدول و قرار دادن این تیم در یک حالت باثبات، با اهمیت ترین مأموریت دوران مربیگری این بازیکن اسبق استقلال محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
برانکو از یحیی بهتر نیست! » اصفهانیا

جواد به جستوجو جام لیگ برتر
یکی از نفرات مهم تیم ملی در آن دوره از جام جهانی، جواد نکونام می بود. هافبک اسبق تیم ملی که نشان داده رموز مربیگری را به خوبی بلد است. او بعد از رساندن نساجی به لیگ برتر و کسب قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام با فولاد، در این فصل هدایت استقلال را برعهده دارد و بعد از قراردادن این تیم در سکوی نخست جدول نیم فصل لیگ برتر، می‌خواهد آبی‌پوشان را به قهرمانی لیگ بیست و سوم رساند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس| مورد عجیب یک بارسایی؛ از راه رفتن کنار راموس تا بازی مقابل او!

مسعود در اغاز راه
هم‌تیمی نکونام در جام جهانی آلمان و این چنین اوساسونا، مسعود شجاعی، یکی از مربیان جوان این دوره از لیگ برتر است. کاپیتان اسبق تیم ملی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده، بعد از مقطع کوتاهی که به گفتن بازیکن- سرمربی هدایت تراکتور را برعهده داشت، اکنون سرمربی هوادار شده و امیدوار است مسیر خوبی که در دوران بازیگری طی کرد را در دوران مربیگری هم طی کند.

محرم، مربی باهوش
محرم نویدکیا یکی از بازیکنان حاضر در لیست جام جهانی ۲۰۰۶ می بود اما در آن مسابقات به علت صدمه‌دیدگی که داشت، به میدان نرفت. محرم که پلی‌میکری خوش‌فکر می بود، اکنون هم در مربیگری هوش بالای خود را نشان داده است. او در قامت سرمربیگری سپاهان اگرچه جام نگرفت اما کاملاً مستحق آن می بود و در این فصل هم تأثیر خود را روی نیمکت مس رفسنجان در مختصر زمان به خوبی نشان داد.

ادامه مطلب
سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL » اصفهان امروز آنلاین

عنایتی جانشین خطیبی
رضا عنایتی یکی از بازیکنانی می بود که به کم بازی کردن خود در جام جهانی از برانکو انتقاد داشت. آقای گل اسبق لیگ برتر، در مربیگری هوادار را به لیگ برتر آورد ولی در ادامه موفقیتی به دست نیاورد که نقطه اوج آن ناکامی‌اش به گفتن سرمربی تیم ملی امید می بود. عنایتی در این فصل جانشین رسول خطیبی روی نیمکت پیکان شده که او هم یکی از ملی‌پوشان ایران در جام جهانی آلمان می بود.

آندو و رحمان در تیم ملی
در بین بازیکنان جام جهانی ۲۰۰۶ که اکنون در فوتبال ایران مشغول می باشند، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی در کادر فنی جاری تیم ملی وجود دارند و امیر قلعه‌نویی را پشتیبانی می‌کنند. وحید هاشمیان هم که دستیار مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ در تیم ملی می بود. در رده باشگاهی هم محمد نصرتی دستیار پاکو خمس در تراکتور است و حسین کعبی هم در کادر فنی فولاد وجود دارد. ضمن این که آرش برهانی هم سرمربی شهرداری آستارا است.

ادامه مطلب
تمرین تیم ملی پیش از پرواز به عشق آباد » اصفهانیا

۲۵۱ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments