عقب‌نشینی باشگاه استقلال: در امور فنی تیم ملی دخالت نمی‌کنیم

در امور فنی تیم ملی دخالت نمی‌کنیم » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه باشگاه استقلال، باشگاه استقلال مدام حمایتکننده تیم ملی فوتبال ایران بوده و این رویه و رویکرد را از قبل تا تا این مدت نگه داری کرده و به اختصاصی در این دوره که شخص امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده دارد، این حمایتصرف نظر از جنبه ملی، میهنی، جنبه تعصبی هم اشکار کرده است.

به نقل از مهر آنچه شب قبل درمورد ملی‌پوشان استقلال در رسانه رسمی باشگاه قرار گرفت، به هیچ وجه دخالت در کار کادر فنی تیم ملی نبوده است و فقطً حکم حمایتاز بازیکنان مورد قیمت استقلال را داشت.

باشگاه استقلال ضمن احترام به تصمیم‌های سرمربی محترم تیم ملی، برای همه ملی‌پوشان، به اختصاصی ملی‌پوشان استقلال در مصاف ترکمنستان و در ادامه راه آرزوی پیروزی دارد.

ادامه مطلب
عکس| اگر ستارگان دنیای فوتبال در بازی GTA وجود داشتند! » اصفهانیا

ملزوم به ذکر است که باشگاه استقلال روز قبل از عدم دعوت آرمین سهرابیان به اردوی تیم ملی گله های و به بازی نکردن سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی معترض شده می بود. متن بیانیه روز قبل باشگاه استقلال به شرح زیر است:

تا به امروز تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم منتخب سال فوتبال ایران در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش اشکار شده و استقلال در تیم منتخب مردمی سه نماینده و در تیم منتخب کارشناسان دو نماینده دارد.

ادامه مطلب
از انتقال شوق‌انگیز طارمی تا رویای برگشت ستاره‌های سرخابی

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو ستاره استقلال تنها بازیکنانی می باشند که تا به حال هم از نگاه کارشناسان و هم از نظر مردم، در پست خود بهترین شده‌اند.

در تیم منتخب سال ۱۴۰۲ فوتبال ایران از نگاه مردم، کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه است و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان مدافعان برگزیده چپ و میانی می باشند و هر ۳ بیشترین رأی مردمی را در پست‌های خود گرفته‌اند.

در تیم منتخب کارشناسان نیز ابوالفضل جلالی بهترین دفاع کننده سمت چپ زمین و آرمین سهرابیان بهترین دفاع کننده میانی است.

دلنشین اینجاست که بهترین دفاع کننده میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت روبه رو ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او منفعت گیری کند. همانطور که انتظار می‌رود از سید حسین حسینی در این بازی منفعت گیری شود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۷ ۲۵۱

ادامه مطلب
چیدمان رستاخیز

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments