قائم مقام جدید معاونت صدا منصوب شد

قائم مقام تازه معاونت صدا منصوب شد » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی ضمن سپاس از زحمات دکتر شاهید مظفری، دکتر مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ایران را با نگه داری سمت به گفتن قائم مقام صدای جمهوری اسلامی منصوب کرد.

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، از روابط عمومی معاونت صدا، معاون صدا با اشاره به حکم انتصاب مهدی آذرمکان در سمت قائم مقام معاونت صدا او گفت: با دقت به ضمانت، تخصص و تجارب مفیدی که دکتر آذرمکان داشتند به این سمت منصوب شدند. انتظار است با منفعت مندی از توانایی و توانایی مدیران و همکاران معاونت ماموریت و اهداف تعیین شده اجرایی شود.
شایان ذکر است از اسبق درخشان دکتر آذرمکان می توان به مدیریت شبکه رادیو ورزش، دبیر کارگروه قرارگاهی معاونت صدا، دبیر کارگروه اجتماعی معاونت صدا، دبیر شورای تخصصی ورزش معاونت صدا، مدیرکل نظارت و برسی خبر و برنامه‌های سیاسی، مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت استان‌ها، مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما، مدیر گروه سیاسی شبکه دو سیما اشاره کرد. وی اکنون نیز مدیر شبکه رادیویی ایران است.

ادامه مطلب
سر و صدای جریان هنری از بیرون بلند است، اما تاثیرش محدود » اصفهانیا

۲۲۰۵۷

منبع: khabaronline-1887980

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments