هوش مصنوعی در مبارزه با تغییرات اقلیمی نقش کلیدی دارد

هوش مصنوعی در مبارزه با تغییرات اقلیمی نقش کلیدی دارد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل می‌گوید هوش مصنوعی ابزاری الزامی برای پشتیبانی به کسب‌وکارها به‌منظور افت ردپای کربنی آن‌ها است. او این سخنان را در «انجمن گسترش چین» در بحثی حوالی تغییرات اقلیمی به زبان آورده است.

به‌گزارش بلومبرگ، تیم کوک در ادامه سفر خود به چین در این اتفاقات سالانه حاضر شد و درمورد عمل های ملزوم برای مقابله با تغییرات اقلیمی سخن بگویید کرد. او او گفت: «ما درحال دستیابی به پیشرفت‌های بزرگی هستیم، اما تا این مدت به مقصد خود نرسیده‌ایم. این مسیر نیازمند نوآوری‌های زیاد تر است.»

پافشاری مدیرعامل اپل بر منفعت گیری از هوش مصنوعی برای مقابله با تغییرات اقلیمی

اپل اندوخته‌گذاری‌های بسیاری در عرصه عمل های محیط‌زیستی داشته و منبع های بسیاری را به گسترش مدل‌های هوش مصنوعی تعلق داده است. کوک می‌گوید این فناوری برای همه شرکت‌هایی که می‌خواهند به سطح کربن خنثی برسند یا تشکیل آلودگی‌های خود را به‌شکل چشمگیری افت دهند، ابزاری زیاد مهم به‌حساب می‌آید.

ادامه مطلب
متقاضیان دریافت کارت اندوخته‌گذاری از امروز ثبت‌نام کنند
هوش مصنوعی در مبارزه با تغییرات اقلیمی نقش کلیدی دارد_اصفهانیا ۷

هوش مصنوعی می‌تواند در محاسبه ردپای کربنی هر شخص، تشخیص مواد حاضر برای بازیافت و اراعه استراتژی‌های مناسب برای بازیافت به شرکت‌ها پشتیبانی کند.

مدیرعامل اپل در سفر خود به چین با وزیر بازرگانی این سرزمین نیز دیدار کرده و حرف های می بود که این شرکت می‌خواهد زیاد تر در عرصه زنجیره فراهم، فروشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خود در چین اندوخته‌گذاری کند.

تیم کوک این چنین در جمع خبرنگاران خبرداد که در طول سال قبل چند بار به چین سفر کرده است، چون «این سرزمین سرزنده و پویاست» و او از وجود در آن‌جا لذت می‌برد.

ادامه مطلب
گوگل با هوش مصنوعی خود به تشکیل نقشه ماهواره‌ای نشت متان پشتیبانی می‌کند

در یکی از پست‌هایی که در خصوص سفر تیم کوک به چین در صفحه شبکه اجتماعی ویبو او انتشار شده، آمده است: «برای خلق بهترین محصولات به شرکایی نیاز داریم که همانند ما به نوآوری و محافظت از سیاره متعهد باشند.» او فراهم‌کنندگانی نظیر BYD Co ،Lens Technology Co و Shenzhen Everwin Precision Technology Co را در این عرصه تحسین کرد.

حرف های می‌شود که انتخاب مباحث محیط‌زیستی به‌گفتن درون‌مایه سفر کوک به چین به گمان زیادً از این جهت انتخاب شده است تا از پرداختن به دیگر موضوعات حساس ژئوپولتیک جلوگیری شود. چین و آمریکا در سال‌های تازه تنش‌های بسیاری با یکدیگر داشته‌اند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
با اهمیت ترین مؤلفه در استخدام کارمندان اپل چیست؟ تیم کوک جواب می‌دهد

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments