۷۰۰ پرونده مسکن برای هنرمندان استان تهران توسط صندوق اعتباری هنر تشکیل شد

۷۰۰ پرونده مسکن برای هنرمندان استان تهران توسط صندوق اعتباری هنر راه اندازی شد


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین از روابط عمومی و خبر رسانی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی با اشاره به عمل های انجام شده برای حل مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به اختصاصی فراهم امکانات برای خانه دار شدن هنرمندان او گفت: فراهم امکانات برای خانه دار شدن اصحاب فرهنگ و هنر از موضوعات مورد پافشاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت مردمی می بود. براین مبنا مطابق توافق های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده از سوی صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع مطرح های حمایتی مسکن در خرداد ماه سال قبل فراهم شد.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: در قدم نخست بعد از اظهار اسامی همه اعضای صندوق به وزارت راه و شهرسازی، با ارسال پیامک و انتشار کردن فراخوان به همه اعضا برای ثبت نام در سامانه جامع مطرح های حمایتی مسکن خبر رسانی انجام شد.

ادامه مطلب
ماجرای ترور ناموفق سردار قاسم سلیمانی در کرمان » اصفهانیا

وی در ادامه افزود: بیشتر از ۸ هزار نفر از اعضای صندوق در سراسر سرزمین ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ هزار نفر در سرزمین واجد شرایط شناسایی شدند.

پوراحمدی تصریح کرد: ۳۴ درصد متقاضیان را اعضای استان تهران راه اندازی می دهند. براین مبنا قطعه زمینی در شهر تازه پرند، برای ساخت بخشی از مسکن هنرمندان تخصیص داده شد و کلنگ ساخت شهرک هنر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با وجود جمعی از هنرمندان در آبان ۱۴۰۲ به زمین زده شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نسل نو فراملی فکر می‌کند و به هنر جهانی می‌اندیشد » اصفهانیا

مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به دعوت از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن برای راه اندازی پرونده او گفت: طی سه مرحله با انتشار کردن فراخوان و ارسال پیامک از ۹۰۰ نفر از هنرمندان متقاضی برای راه اندازی پرونده دعوت بعمل آمد که ۷۰۰ نفر از آنها با وجود در صندوق اعتباری هنر پرونده خود را تکمیل کردند و برای عمل های بعدی پرونده این افراد به وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند ارسال شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، تصریح کرد: در مرحله های بعدی برای دیگر افراد واجد شرایط پیامک راه اندازی پرونده ارسال خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به عمل های انجام شده برای ساخت مسکن هنرمندان در استان ها، او گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی به‌زودی مرحله های ساخت در استان ها نیز با شدت زیاد تر ادامه اشکار کند.

ادامه مطلب
«جام رمضان»؛ الگویی برای برنامه‌سازی مفرح و خلاق » اصفهانیا

۵۷۵۷

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments