بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! » اصفهان امروز آنلاین

بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی سوریه که هفته قبل در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر میانمار قرار گرفت و به تساوی ۱-۱ رسید، در این مسابقه در ترکیب مهم خود یک بازیکن ایرانی داشت.

به نقل از افتاب وطن دالاهو ایراندوست که از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده است، فوتبال خود را در همین سرزمین اغاز کرد و در تیم‌های هکن و خرونینگن توپ زد.

او که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه سوئد را نیز دارد، اکنون تیم ملی سوریه را برای ادامه فوتبال خود برگزیده است و اکنون کار او را زیر نظر هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه، جستوجو می‌کند.

این بازیکن ۲۵ ساله هفته قبل و در دیدار سوریه و میانمار روی نیمکت سوریه وجود داشت و دقایقی به گفتن بازیکن ذخیره به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را برای این تیم انجام بدهد.

ادامه مطلب
اولین بازیکن داخل اردوی تیم ملی شد » اصفهانیا
آخرین مطالب

دالاهو که نامی کُردی دارد، بعد از انجام اولین بازی ملی خود برای سوریه، روز قبل همراه هکتور کوپر در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت برابر میانمار حاضر شد.

ایراندوست درمورد این بازی او گفت: در اولین بازی از اشتباهات خود درس گرفتیم. ما تیم برتر زمین بودیم اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، منفعت گیری نکردیم.

وی این چنین اصرار کرد: امیدواریم در بازی بعدی خوب بازی کنیم. مطمئنم اگر دستورات مربی را اجرا کنیم به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

ادامه مطلب
فوتبال ایران جای شفر نیست ؛ او حرفهایی خلاف امنیت ملی کشورمان زده و از براندازان حمایتکرده » اصفهانیا

۲۵۷ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments