افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد

افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه علتجدایی ما شد » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، سارا سالار ، همسر سروش صحت تعدادی پست شگفت در اینستاگرام خودش انتشار کرد که زیاد از کاربران را شوکه کرد. انتشار کرده آمده، او در این چند پست مستقیما خبر از جدایی خودش و سروش صحت داد!

به گزارش رکنا، او ضمن انتشار کردن عکس زیر نوشت: «از این عکس اغاز می‌کنم، همه داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به گمان زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش می بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم سریعتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

ادامه مطلب
چرا تام کروز با دخترش قطع ربط کرده است؟ » اصفهانیا

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده می بود، این دو سپس از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند. پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی سروش صحت و همسرش وجود داشت که به نظر با این سخن بگویید‌های سارا سالار شایعه ها درست بودند.

۲۴۵۲۴۵

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

ادامه مطلب
فارغ‌التحصیلان صنایع‌دستی دچار گرداب غفلت و بی‌توجهی » اصفهانیا

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments