سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی

سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، شبکه چهار سیما در اغاز فرا رسیدن لیالی قدر، برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» به طور اختصاصی برنامه با محوریت شعر علوی پخش می‌ کند.

در این برنامه که از جمعه دهم فروردین به زمان چهار شب روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود شاعران آئینی کشورمان اشعار خود در مدح امام علی (ع) را اراعه خواهند داد و میهمانان برنامه درمورد شعر رمضان و نیایش گفتگو می‌کنند.

میهمانان این اختصاصی برنامه در چهار شب قدر عبارت هستند از

آذرمیدخت صفوی ( استاد شعر و ادب از سرزمین هندوستان) و علیرضا افتخاری. محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، محمود اکرامی فر، مصطفی محدثی خراسانی، سید محسن حسینی، علی داودی، علی‌محمد مودب، احمد بابایی، محمدرضا طهماسبی ،علیرضا قزوه، قاسم صرافان، مبین اردستانی، زهیر توکلی، محمد رسولی و…

ادامه مطلب
لاله‌های واژگون غرب اصفهان، رها شده در تصمیمات سلیقه ای
آخرین مطالب

این چنین اجرای این اختصاصی برنامه به مسئولیت محمود حبیبی کسبی، شاعر شعر آیینی «شاه پناهم بده» خواهد می بود که در توصیف امام رضا (ع) سروده شده است.

اختصاصی برنامه «سرزمین شعر» برای لیالی قدر با گفتن «شعر علوی» از جمعه دهم فروردین ماه به زمان چهار شب با تهیه کنندگی علی زارعان ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ملزوم به ذکر است بعد از این ایام روال معمول رقابت شاعران برای رسیدن به فینال مسابقه شعر ادامه خواهد یافت.

ادامه مطلب
چرا خدا به داد مردم غزه نمیرسد؟ » اصفهانیا

۲۴۵۲۴۵

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments